Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
Jag har hittat barnporr i min telefon:eek:
Min 3 ½ åriga son har kommit på att min telefon är lätt att fota med. Han fotar allt och alla så det gäller att se upp med hur mkt kläder manhar på sig. Han är dessutom duktig att sända iväg bilderna.
Idag hittade jag kort på min nkana pojke när han fotar sig själv ståendes kissandes i toaletten:rofl: dn bilden försökte han skicka iväg till sin far. Helt otroligt vad barn kan hitta på och JAG måste sluta kvällarna med att radera bilder som inte ser så bra ut om någon hittar dem:o
Har era barn hittat kameran ännu och vad är deras favorit föremål att fota?
 
Sv: Barnporr

Rubriken var inte så rolig :smirk: men

Min femåring fotar allt möjligt. Typ trösklar, dörrar, möbler men han har inte kommit på att fota sig själv eller övriga familjemedlemmar utan kläder. Jag vill gärna begränsa fotograferandet eftersom jag inte har obegränsat med minne!
 
Sv: Barnporr

oj!
ja, man kan förstå att det kan bli väldigt fel ibland.

min ex-sambos fyraåring satt vid ett tillfälle i sitt badkar och sjöng: "jag runkar, jag runkar, jag runkar!"

Samma tös hade för vana att be sin pappa att 'ligga med' henne när hon skulle sova.
 
Sv: Barnporr

Men ni, ta vara pa viljan att fota. Kop en billig 35 mm kamera och lat dem fota!! Lamna in bilderna och fa dem framkallade. Barnen kommer at lara sej massor genom sina egna misstag och en vacker dag kommer de vara superbra fotografer.

Welsh: Det ar ju helt klart att din 3-aring har humor. Uppskatta och ta vara pa det medans det varar. Att ta en bild pa sej sjalv nar man kissar och sedan forsoka skicka ivag det ar ju hur galet roligt som helst - vilken ide spruta!! :)
 
Sv: Barnporr

Hittade även en faktiskt väldigt söt bild av sonen. Där fotar han snoppen som lillebror så snällt drar i, man ser ett fint pincettgrepp men det kan inte vara äldsta sonen (3åringen) som tar det då det är fel vinkel på handen samt att han håller i kameran.
De är ljuvliga de små liven:rofl: :rofl: och nyfikna på kroppen, helt klart:angel:
 
Sv: Barnporr

Här hittar jag främst kort på dotterns fötter och på TVn. Hon vill däremot gärna att man tar kort på hennes rumpa. Annars vet hon inte hur den ser ut för hon kan inte titta baklänges.:rofl:
 
Sv: Barnporr

Är det inte sådana bilder man skall spara för att ha som foto att visa upp på plakat när han tar studenten :angel:
 
Sv: Barnporr

älgen skrev:
Här hittar jag främst kort på dotterns fötter och på TVn. Hon vill däremot gärna att man tar kort på hennes rumpa. Annars vet hon inte hur den ser ut för hon kan inte titta baklänges.:rofl:

:rofl: :p Finns inget roligare och charmigare än barns påhitt :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 169
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn Hej! Jag har inga egna barn ännu men det kommer nog så småningom. När jag växte upp gick aldrig mina syskon eller jag på dagis, då...
2
Svar
33
· Visningar
4 555
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min son är 6,5år och fick sin ADHD-diagnos för snart ett år sedan. Jag har skrivit trådar här på Buke ett flertal gånger genom åren sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
26 123
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp