Twihard
Trådstartare
Jag har länge tänkt på en sak. (Nu är jag inte gravid, men ni föräldrar kanske känner igen detta så postar det därför här). Jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn, i alla fall inte planera det. Men att jag om jag blir gravid säkert kommer vilja ha barnet. Jag har aldrig riktigt gillat barn utom de inom familjen (nu hatar jag inte barn men har inget intresse i dem eller vad man säger - bara så ingen tror jag är en barnhatare). Jag älskar dock bäbisar, men 4 och uppåt connectar jag inte med. Men ibland den senare tiden har jag en stark längtan efter barn, men då ett spädbarn. En egen liten knodd att ha i min famn. Detta pågår bara i någon dag - några dagar. Sedan tänker jag "Huva, varför kände jag så, nej usch jag blir ingen bra mamma".
Kom då på att det kanske har med ägglossning att göra? Jag är inte insatt i om det finns några hormoner som gör detta, därför skriver jag här. Eller har det med mensen att göra. Idag har jag stark längtan och är på dag 2 med mens. Kollat på "graviditetsfilmer" hela kvällen.
Förlåt för knäpp tråd, men undrar bara om det är något samband mellan längtan och kroppen?
Kom då på att det kanske har med ägglossning att göra? Jag är inte insatt i om det finns några hormoner som gör detta, därför skriver jag här. Eller har det med mensen att göra. Idag har jag stark längtan och är på dag 2 med mens. Kollat på "graviditetsfilmer" hela kvällen.
Förlåt för knäpp tråd, men undrar bara om det är något samband mellan längtan och kroppen?