Barn och djur

Jolanta

Trådstartare
Tänkte att vi kunde ha en barn och djur bildtråd. Så här kan alla lägga upp sina bilder på sina barn och djur! :)

Här kommer Arvid och min 55 kilos klump Birk

Vilken god fot den där lilla saken har
BirkochArvid.jpg

Lillhusse
ArvidochBirk.jpg

Sv: Barn och djur

muh!
Jag vågar låta Saga ligga så bredvid Yrpa och Odinn.. Sen får jag dom nog inte att lägga sig ner heller.. :angel:

Men Birk ser ut att gilla sin lillebror!
Den sista bilden är underbar!

Jotack, han vill hemskt gärna ha huvudet på Arvids mage hela tiden. Men han är väldigt klumpig, så det blir inte mycket sånt! :)

allanokitty.jpg

Allan och vår stallkatt Kitty

signeokitty.JPG

Signe och samma katt som ovan

Märks att katten gillar barnen, va? :D

Här kommer Arvid och min 55 kilos klump Birk

Vilken god fot den där lilla saken har
BirkochArvid.jpg

[/IMG]

haha när du om några år berättar för Arvid att du lagt upp den bilden på nätet kommer han sååå säga:
- Meeeeeeen maaaaaammmaaaaa du är sååååååå piiinsaaaam!
:rofl:

Åh lägg in fler så att min sambo kan se att djur och barn faktiskt GÅR att ha ihop, han tror att ungen kommer att dö om den kommer i kontakt med ett katthår! :D

Våra katter bryr sig inte så mycket om vår grabb, men hunden däremot ska bara slicka honom så mycker han kommer åt.
Inte blir det bättre av att de är i maskopi med varandra och grabben gör allt för att komm till hunden och bli slickad. :eek:
Nackdelen är att hund är långhårig = greppvänlig, knodd greppar och drar hårt. Hunden må vara tålig men jag gör allt för att undvika att han ska få tag i pälsen (rakapparat? :devil:) och luga stackarn.

PICT8409.jpg

PICT7622.jpg

PICT6066.jpg
(bortskämd hund :o )

Elis åker skrinda efter Sonya.

Elis försöker mata Tiara men törs inte gå så nära...

Såhär fann jag dom för inte så länge sedan.

Elis överlycklig över att ha upptäckt Bosse.På bilden är han i full fart med att peka ut var nosen sitter.

Selma hittade en grimma i hallen och sprang iväg till hagen ropandes "Umbas imma!"
esksel.jpg

Önskar att jag kunde ha kvar min jycke..........Men hon var för aggressiv, svartis och vaktande.....

Det hade inte gått, så jag sålde henne i god tid......:cry:

Saknar min Nemi....:(

Haha, ja visst är hon vacker :love: Jag älskar också boxrar, i vinter ska hon paras så det blir vappsingar till våren :)

Hon är dock en bestämd dam, som gärna talar om när Elis går för långt. Han skulle t.ex. aldrig kunna sitta på henne, det tillåter hon inte. Eller pilla henne i munnen, det tycker hon inte om.

Dom har så himla kul tillsammans, far mellan golv och tak och busar.

Och just skrindan, älskar Elis.

Jag är så glad över att vi fich barn så "lagom" inpå Sonya. Hon var två år när Elis kom, och Elis kommer säkert hinna få minnen med henne.

Så här har alla våra 4 barn intagit sina frukostvällingar (fast med olika hundar genom åren)
tette och melker 004.jpg

Ursäkta bildstorleken, maken har tagit bort mitt fotoshopprogram :(

Senast ändrad:

Birk är jättesnäll mot familjen, så jag var ganska säker på att det skulle gå bra med Arvid. Därimot så är han rädd för andra barn, särskillt utomhus.

welsh...

Är det där en bra hundras när man har barn tycker du?
(vi letar hund och har en son som är 7 månader nu)

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Mirre
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka