Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken smart grej! Berätta hur det gick!
Usch, jag funderar seriöst på att köpa eget hö till min ponny. Det går inte med det hon får nu, hon mår INTE bra av att äta så lite som hon gör nu.
Hur tycker ni att HorseHage fungerar? Hur pass mycket måste man köpa in för varje gång? Funderar på HorseHage High Fiber.
Om jag då räknar på deras "högsta" värden de angett på sin hemsida så skulle jag kunna ge henne ca. 8 kg dagligen, utan att ge något mer.
Nu får hon 5.5 kg Hö och 1 kg lucern
Damen är öwer 20 år, fet och rids inte... Hippocampus räknar ut hennes behow till MJ 63,6 och Smb rp till 381,9!
Själw begriper jag ingenting, söta fröken har alltid sett ut som ett wandrande benrangel och wi har gjort ordentliga awmagringsutredningar på henne. Men så wips - 17 år gammal flyttade hon hit och la på sig som wärsta matronan. Begriper ingenting, men är glad åt hennes walkar...
Och ja, jo wi har haft kanonhö sedan wi flyttade hit. Eller kanonhösilage de senaste åren. I wärsta fall får jag köpa ett lass power-hö aw grannen, wärre än så är det inte!