banskisser???

T

tratten

Nu när det är sommaruppehåll på de flesta tävlingar och träningar, tänkte jag att jag skulle bygga upp lite hoppbanor hemma i paddocken och träna att hoppa lite bana för att inte "tappa greppet". Men jag är så himla dålig på att hitta på banor. Är det någon som vet om det finns någonstans här på nätet som det finns färdigritade banskisser som man kan bygga efter?

Här i vårt distrikt är det en lok tävling nu i helgen sen är det ingen förrän andra helgen i Augusti :mad:. Typiskt nu när man har sommarlov och har lite mera tid.....

om du kommer ihåg några banor från tävlingar kan du ju bygga upp dessa, speciellt om du kanske hade lite problem med den när du red.

Men annars kan jag inget annat än hålla med snuffsan, det är ju nu som tävlingarna är. Visst vi har bara en regional tvådagars i vårat distrikt, men det finns ju hur många som helst om man kollar runt lite.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Myzan87
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 993
Senast: zarmino
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama