banskisser???

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare tratten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 600
T

tratten

Nu när det är sommaruppehåll på de flesta tävlingar och träningar, tänkte jag att jag skulle bygga upp lite hoppbanor hemma i paddocken och träna att hoppa lite bana för att inte "tappa greppet". Men jag är så himla dålig på att hitta på banor. Är det någon som vet om det finns någonstans här på nätet som det finns färdigritade banskisser som man kan bygga efter?

Här i vårt distrikt är det en lok tävling nu i helgen sen är det ingen förrän andra helgen i Augusti :mad:. Typiskt nu när man har sommarlov och har lite mera tid.....

om du kommer ihåg några banor från tävlingar kan du ju bygga upp dessa, speciellt om du kanske hade lite problem med den när du red.

Men annars kan jag inget annat än hålla med snuffsan, det är ju nu som tävlingarna är. Visst vi har bara en regional tvådagars i vårat distrikt, men det finns ju hur många som helst om man kollar runt lite.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 427
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 877
Senast: lilsan
·
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
701
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna