Banker Hall-avkommor?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _eeky_
  • Startdatum Startdatum
E

_eeky_

Vad har ni för erfarenheter av dessa? Psyke, exteriör, jaa allt vill jag veta! :D Hur är de att köra in, att hanskas med m.m. Hittade nån gammal tråd från -06 tror jag där det var några som var sugna på att betäcka med Banker Hall - blev det något?? :)

Överrös mig med info! :p (Gärna bilder om så finnes... :))

Sv: Banker Hall-avkommor?

Ingen på heeela Buke som har en avkomma efter Banker Hall?? Mig lurar ni inte... ;)

Jag har en avkomma e. Banker Hall, född maj -08. Exeteriört så är hon bra, rak och fin i benen samt att hon är harmonisk i kroppen. Hon har ett mycket trevligt psyke, nyfiken, orädd, social och oerhört intelligent. Vi har även börjat tömköra lite nu innan 1-årsbetet och det går superbra.
Visar på ett bra travsteg i hagen och travar hellre än galopperar.
Kan hon visa något resultat på banan tvekar jag inte att betäcka med Banker Hall igen.

Yes, det fanns någon!! :p
Låter precis som tjejen vi har på jobbet. En väldigt smart och klok häst men även ganska känslig och lyhörd. Våran är aningen kohasig bak, men förhoppningsvis rätar det ut sig bara hon växer till sig lite. Ganska liten annars, kvadratiskt proportionerlig kropp.
Hon kommer nu gå ut på bete i maj, så ingen inkörning påbörjad nu innan.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Lavinia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 463
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 516
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V