Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När är din född? Jag trodde nämligen att det var min kompis avkomma som var först ut av Baltimores avkommor. Minns inte såhär på rakarm när han är född men kan kolla upp det. I slutet av april början av maj om jag minns rätt men kan kolla upp det som sagt.
Jag köpte stoet av Harald Prince som ägde baltimore då så det var han som sa att vi var först ut men även om hon inte är först så är jag ändå super stolt!! Hon är super vacker! Baltimett föddes 13 maj 2009!
Blir lite nyfiken på hur det kommer sig att du vet hurdan Baltimore är att hantera, berätta.
Själv brukar jag "snoka runt" ganska friskt vid bruksproven. Ofta blir ju hingstarna uppspelta lite till mans men det såg jag inte hos Baltimore överhuvudtaget, mycket belevrad under dessa tillställningar. Men det är ju inte samma sak som att se honom mycket ofta förvisso. Det vore ju ett förtret för min del att ha ett dräktigt sto honom nu, om han nu är svårhanterad, eftersom jag är noga med ett gott temperament.