Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag förstod aldrig grejen med att ha ett bälte. Varför behöver man ha båda händerna fria, när man joggar?
När jag sprang med vovven hade jag kopplet i handen. Något annat tyckte jag var en säkerhetsrisk
De flesta djuraffärer har espanderlina och bälten som man har när man åker skidor med hund, det passar utmärkt när man springer också Är t.ex. rätt säker på att djuraffärn på Teg (kommer inte ihåg namnet nu...) har det. Espanderlina är annars rätt enkelt att fixa själv.
Jag är anatom/fysiologi/biomekanik-nörd - att springa utan att kunna svänga med armarna på ett bra sätt för bröstkorgen och andningen, går fetbort
Angående säkerheten är den nog värre om du håller snöre i handen, än om du har den fäst i ett bälte. Nu anser jag väl att säkerheten i grund och botten ligger någon annanstans, grundlydnad till exempel, men det är en annan diskussion.
Tack för svaren! Behövde bara få veta på ett ungefär vad det kallades
Ring dom o få prisuppgifter o märke ( tror de va Dogmans bälte)
*ler när jag tänker på livet i norr..* ( såg att du bodde i Umeå) ni har säkert massor av snö fortfarande, vi har crokusar i överflöd i gräsmattorna, påskliljorna blommar o fåglarna har vaknat till liv o friar till varann i var o varannan buske.. :smirk: )
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Ja visst kan hundar av alla raser ha allergier men inom pudel är det ju faktiskt inte så att många individer har allergier.
Kamphundar...