Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag. Om inte mina badrum redan var kaklade, så skulle jag välja någon av de moderna våtrumstapeterna och -golven.Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
Ja med hjälp av fibro trespo skivor o våtrumsmatta. Har just gjort ett och det blir skitsnyggt. Det finns en bild på en del av det i någon av trådarna. fast jag har glömt var.Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
Finns massor av fina våtrumsmattor nu för tiden! Hellre en sån än äckliga fogar.Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
Fast det där godkänner inte försäkringsbolaget,får du en vattenskada får du stå för det själv.Googla på tadelakt så får du se på fina badrum. Det är ett naturligt material, som till skillnad från många andra material, är giftfritt.
Detta är inte heller gk av f-bolagen.Oja! Vi hade bestämt oss för att kakla samtliga badrum. Men nu kommer vi köra på våtrumstapeter. För jisses va snygga det finns!! Är ju även en stor skillnad ekonomisk
Detta är inte heller gk av f-bolagen.
Du skrev inte plastmatta,du skrev våtrumstapet,det är skillnad på domDu menar att plastmattor för badrum inte är godkända av f-bolaget? märkligt då i princip alla lägenheter har detta inkl väldigt många hus. I trähus föredrar man tex matta då de rör sig och man på så sätt slipper ev sprickor i fogarna. VI ska bygga nytt hus och har fått rådet att inte kakla innan huset "satt" sig.
Du skrev inte plastmatta,du skrev våtrumstapet,det är skillnad på dom
Fast det där godkänner inte försäkringsbolaget,får du en vattenskada får du stå för det själv.
Men nu kommer vi köra på våtrumstapeter.