Badkläder i sommar

Mirre

Trådstartare
Behöver nåt nytt, vet inte riktigt vad bara.
Så vad ska ni ha på stranden i sommar?

Jag har inte köpt än, men jag funderar på något sånt här:
image1xl.jpg
image1xl.jpg
MR581D007-K11@4.1.jpg

Alltså en marinblå baddräkt med vita prickar... Jag har fått en riktig crush på såna :D

Köpte den här nyligen för att jag ville ha något annat än svart för en gångs skull, men jag vet inte... antingen är jag redan trött på den (inte ens hunnit använda den) eller så är jag trött på min kropp för jag gillar inte det jag ser, haha.
hmprod

Jag har den här för strandhäng och för att slippa byta om, mycket praktiskt :D

12-3468.jpg

12-3466.jpg

Min baddräkt har blivit för stor, så jag behöver köpa en ny.
Såg den här på Kappahl i går och blev lite kär:

596320_F_03.png

Jag hittade lite roligt, allt verkar dock komma från ellos:p
12-9508_F.jpg
12-1739_F.jpg
12-0470.jpg
12-0019.jpg

Orden "vadderade kupor" "ställbara axelband" är ljuv musik för mina e-kupor
Jag köpte min baddräkt på Ellos. Tycker dom har ett stort utbud för alla kroppstyper.

Den jag köpte påminner om den på bild nr två och nr fyra fast i turkos. Sitter mycket bra (förra årets modell så finns inte i år).

Har bröst modell större och vill inte framhäva mage och lår direkt :p

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
851
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 433
Senast: Kakis
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 659
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Är det någon som ska jobba inom äldreomsorgen i Norge i sommar? Hur gjorde ni för att hitta jobb och boende där? Hur länge ska ni vara där?
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Sebastian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits