badbilder...!!!!

Sv: badbilder...!!!!

Va mysigt det ser ut :) Min har också fått badat första gången var väl för typ 2 veckor sedan och sen dess har han fått badat 2 gånger till :bump: Han tyckte det var skitkul :o :D Han är bara 4½ månad gammal :)

ja toffe (pappan till min) få vi dra upp från vattnet annars kommer han inte upp....

och min va första gången hon simmade på 4 år... ha knappt vågat gå ner i vattnet förut......

Påminner om min :D Varför gå hem när man kan bada :confused: :bump: Det var så roligt att se honom när han fick bada för första gången, först i lite försiktigt och när han märkte att han fick gå i då var det full fart men bara till magen :) Har förresten 2 bilder från den gången i mitt fotogalleri:
http://www.freewebs.com/atlas_hemsida/fotogalleri.htm
de 2 första bilderna :) Om länken funkar....

Vilka härliga bilder...
Det där får jag snart också göra, ska hämta valpen om drygt en vecka.

japp.. det tycker jag .. min valp vågade inte gå ner han höll sig på kanten...

Hade två papillon förut som bara vadade i kanten, ville man att de skulle simma fick man ut med dem en bit och släppa dom mot stranden. Den ena älskade vatten gick och drack, gick och drack och tillslut kissade han samtidigt som han gick och drack.
Är uppvuxen med schäfer så jag har verkligen saknat någon som badar på "riktigt"

jo rulltan min tik ... det gick inte ens att locka ut henne om man bada ... hon va så orsäker ....

ja det e skönt med hundar som kan bada själva ... och roa sig själva....
toffe e en renrasig schäfer...

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 297
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V