Bada i sjö

Sv: Bada i sjö

Nejdå! Min vovve går inte att hålla ifrån vatten, hon plumsar i och simmar rakt ut, helt utan hejd! :D

BC-hanen premiärbadade nere i ån när det var 1 m höga iskanter kvar och vattentemeraturen var nog runt 0 :crazy: Fast hunden tyckte det var höjden av lycka :D Husse fick hänga sig ut över iskanten och fiska upp honom...

hihi, min var nere i vintras på sjön när någon hade gjort en vak mitt i sjön och dit skulle hon. Jag sprang som en tok och ropade på henne. Hatar att gå på isen när det är "hål" i den:crazy:

Hon badade igår, och det verkade som om hon tyckte det var roligt. Simmade och plockade upp grejer på botten.
Fler här som har hundar som doppar ner hela huvudet och "bubblar" upp vatten? Det ser jätteroligt ut:D

Det kan inte vara nogra problem vill hon bada så låt na göra det!;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 302
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 708
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras