Backpacker(1an)

_Elly_

Trådstartare
Hur gör man? :o
Tycker att jag farit runt jorden men väl i
Göteborg händer inget särskilt när man sparar.
Fattar inte, känner mig inte lite dum.:crazy:

Hur ökar man procenten man får i ett land,
"betyg"?

Sv: Backpacker(1an)

I Göteborg så ska du ta dig till flygplatsen och flyga ut i världen. Eller så går du runt i staden och svarar på frågor. Det kommer upp små frågetecken, tror jag att det är iaf. Sedan finns det hotell att ta in på och så för att få råd att flyga runt så måste du söka jobb. Hotell behöver du bara ta in på om du är Trött och behöver sova.

Du pratar nog om en senare version.

Jobba kan jag, ta in på hotell måste man för att jobba.
Men det är hur man varvar spelet.:o
Jag kom ju runt jorden enligt mig, men det hände inget
sen i Göteborg.

Förstår inte riktigt vad du menar?
Men jag startar i Göteborg och åker sedan runt ett varv,
men har inte varvat spelet?

Men vad händer när du kommer till Göteborg? Är det som om du kommer till en vanlig stad och kan göra alla aktiviteter man kan göra?

Ok, då känns det ju som om nåt är fel. Nu är det länge sen jag spelade ettan så jag kommer inte riktigt ihåg hur det var...
Har du åkt ett varv runt jorden?

Kan prova spela igenom det sen nån gång och se hur det blir för mig, men det kan nog dröja ett tag.

Om du går ut till Backpackerklubben är du registrerad som aktiv resande då eller har du kommit hem?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 360
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London