Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men om man har otur.... vilket du nog vet vid det här laget är mitt mellannamn eller nåt...
BoT funkade as bra länge, några månader iaf, sen helt plötsligt så fick han världens blödning på senan, syndes inget först, men 10 min efter att lindan var borta så var det lika stort som en pingisboll
tog ut vetten och vi konstatera blödning på senan med ul...
slutade med BoT i 2 v... provade sen igen och då fick han blödning på det andra benet med... lika stort men inte lika långt...
sen dess har jag inte vågat prova, det är väl möjligt att jag kan ha gjort fel på nåt sätt i lindningen, men andra gången var jag otroligt noga med hur jag lindade så det låter inte troligt.
Trodde rekomendationen från tillverk var att BoT inte skulle användas när man motionerade hästen?? Har de ändrat på detta?
Det vet jag inget om. När jag köpte dem sa de inget om det. Däremot har jag hört att man inte ska ha dem på för länge åt gången. Jag har använt dem som paddar under lindorna under ett par år och aldrig haft problem av det. Men det är klart att det är möjligt att det finns de som kan reagera på det med. Fast det finns ju, som någon annan sa, både schabrak och ländtäcke så det borde fungera även under motion om det nu inte är så att det är olika material i dem. Någon som vet?
Håller helt med! Jag har flera typer av täcken och de är alla fantastiskt bra!