Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla de här grejerna kommer jag garanterat lyckas medLite klurigt att duscha och få på kläderna efteråt, var sätter jag barnet, vem torkar jag först, ooops nu blev vi visst blöta igen om jag gjorde så...
Vi gick med äldsta. Han hatade det. Han köper liksom inte det där att nån okänd person kommer fram och tar honom, och än mindre trycker ner honom under vattnet. Det gick inte bra alls.
Vi gick 1.5 kurs tror jag, kommer inte ihåg hur många omgångar det var.
Enligt vår lärare är det där inte aktuellt längre. Man gör allt i barnets takt och innan man doppar ansiktet på dom får de lära sig hålla andan.Vi gick med äldsta. Han hatade det. Han köper liksom inte det där att nån okänd person kommer fram och tar honom, och än mindre trycker ner honom under vattnet. Det gick inte bra alls.
Vi gick 1.5 kurs tror jag, kommer inte ihåg hur många omgångar det var.
Vi var på det babysim som var här i kommunen. Och det var vad som hände i princip. Han har ända sen han kunde protestera inte varit okej med att okända ska hålla honom.Varför skulle någon ta honom och trycka ner honom i vattnet Vad har ni varit på för ställe?
Nej inte när det vant sig vid att bara vara i vattnet. Vi hade någon i gruppen som gallskrek hela tiden, hon tyckte nog inte det var så kul, men inget annat barn hade panik.Får de inte panik av att få vatten i örona och ansiktet?
Och det här med badblöja, vart köper jag såna? För jag antar att småbarn inte är pålitliga att bara ha vanliga badkläder
Och hur löser man omklädnings-delen med dusch osv på ett relativt smidigt sätt?
Förlåt för dumma frågor men jag vill veta vad jag kan förvänta mig.
De får som sagt vänja sig vid vattnet stegvis och det är aldrig krav på att de ska vara under vatten.Får de inte panik av att få vatten i örona och ansiktet?
Och det här med badblöja, vart köper jag såna? För jag antar att småbarn inte är pålitliga att bara ha vanliga badkläder
Och hur löser man omklädnings-delen med dusch osv på ett relativt smidigt sätt?
Förlåt för dumma frågor men jag vill veta vad jag kan förvänta mig.
@Jordgubblime
De bör alltså vara såpass gamla att de kan sitta själva?