Axeln ur led.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Min son ramlade ur sängen när han hoppade i denna. Ramlade med armen under sig så att den gick ur led. Åkte till sjukhuset och drog den rätt och röntgade.Han var med sin pappa på semester i ett annat land så jag såg inte vad som hände och har heller inte träffat honom än :cry: .
Nått speciellt att tänka på? Bör man åka in och kolla armen på ett svenskt sjukhus när han kommer hem?
 
Sv: Axeln ur led.

Djurjouren skrev:
Min son ramlade ur sängen när han hoppade i denna. Ramlade med armen under sig så att den gick ur led. Åkte till sjukhuset och drog den rätt och röntgade.Han var med sin pappa på semester i ett annat land så jag såg inte vad som hände och har heller inte träffat honom än :cry: .
Nått speciellt att tänka på? Bör man åka in och kolla armen på ett svenskt sjukhus när han kommer hem?

Stackare :(

Tja, det beror väl på vad "ett annat land" betyder. Man kan ju inte dra all världens hälsovård under samma kam. Talar vi Afghanistan eller Frankrike t.ex.? I Europa har de precis lika bra (om inte bättre) sjukvård som vi i många länder. Sjukvården är det jag saknar mest med att inte bo i Belgien längre...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 804
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 149
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 764
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp