Avmålning av min hund :-)

jättefin, såg den faktiskt redan på min teckningstråd på gnägg :)

Jag skulle också vilja prova på att teckna av ett hundfoto. Någon som vill vara försökskanin?
(Jag tecknar nästan bara hästar och lite andra småjobb i vanliga fall så resultatet kan bli lite hursomhelst!)

du kan få testa att teckna hundvalpen ja köpte idag :-) har foton :-)

Jaaa!!! Jättegärna!
Kan du lägga ut bilderna nånstans? Eller vill du maila dom?

tackar :bow: men det är inte min hund på bilden. jag "stal" den från en kennel. men, min pojkväns föräldrar har en digitalkamera som vi ska låna för att fota bilen en dag så... försöka duger ju! ska se om jag får en bra bild på schäfern med, men hon är så himla svårfotad :crazy:

Men hjälp vilken söt hund! Öronen är ju helt otroliga! (Kommer att se totalt overkliga ut hur bra man än ritar! :D ) - Vi får se vad det blir av det. Bilderna räcker jättebra! Det tar väl en dag eller så.

hihi. tack, kul att se när ngn annan än sig själv tecknar :-) tack, javisst är hon söt

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 262
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 715
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka