Avliva eller inte?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör inte hästen som man vill avlivar man den och skaffar en ny, förhoppningsvis lydigare. Och vem lider tjejen eller hästen? Sluta mobba merali hon har rätt till sin åsikt och det tycks ju ni också tycka att ni har.

Var finns någon mobbning mot henne?

Jag tycker alla i tråden har besvarat hennes åsikter på ett mogen sätt, sen har hon fortsätt att sänka nivån till att vi är vidriga bara för att vi inte håller med hennes åsikter.

Så hon får ha åsikter, men inte vi? Eller?

Är man med på ett forum och uttrycker en åsikt för man vara beredd på att möta mothugg. Klarar man inte det bör man nog logga ut och inte komma tillbaka fr det är ju uppenbarligen inte bra för den psykiska hälsan.

dom gånger jag varit riktigt arg har jag svarat på andras kommentarer som DOM skrivit med stora bokstäver. Jag är inte vuxen än, jag medger det och det gör er till vidriga människor som trycker ner mig äckligt mycket .
Om du inte kan ta att andra har annan åsikt än du tror jag du ska fundera på om Bukefalos, som faktiskt är ett diskussionsforum där många olika åsikter möts, är det rätta stället för dig. Om du blir såhär upprörd över de svar du fått här så tror jag inte du kommer må bra av att diskutera här.
På det här forumet finns det massor av människor med massor av erfarenhet av olika saker. Det som förenar oss som diskuterar på hästdelen är att vi älskar våra hästar och försöker göra allt för att de ska må bra. Vi har olika erfarenheter och försöker lära av varandra för att utöka vår kunskapsmassa till våra kära fyrbenta vänners gagn. Det man måste inse för att kunna diskutera här är att det inte finns en sanning utan att man får utgå från individer och situation och att i slutändan är det frågeställaren som måste värdera svaren och ta ett beslut utifrån sin situation. När man inser det kan man lära sig massor och även bidra till andras kunskap med sina egna erfarenheter.
En ska kan du vara säker på. Ingen här vill någon häst något illa.

Men se där, ni påstår att jag inte har kunskap om något ! Är inte det elakt om nåt då? Sjukt! Läs igenom era egna inlägg och medge att ni också gjort fel. Jag mår extremt dåligt. Jag har inte ätit middag och varit uppstressad i timtals. Det är jag som får skylla mig själv, men sitt för fan inte där och tryck ner mig. Många har skrivit att "du inte har kunskap " till mig, det anser jag inte vara en snäll åsikt. Vad fan vet ni för kunskap jag har i och med vad jag skriver. Ska jag påstå att ni också är okunniga då?

Du verkar inte ha kunskap, kanske uttrycker du dig klumpigt. Men att påstå att alla hästan kan må bra barfota är fel.

Lilla du, om du blir såhär uppstressad av detta tycker jag du ska logga ut nu. Kanske inte uttrycka så starka åsikter igen tills du orkar få mothugg.
Jag har också kännt att jag blivit påhoppad, men sen har jg sovit och då har jag fattat att det inte är en attack jag får emot mig, bara mothugg på en åsikt, inte mothugg på mig som person. Vi gillar inte den åsikten du har, men det betyder inte att vi inte gillar dig som person.

Logga ut nu, gå ät, ta en dush. Lugna ner dig bara. Det är bara random folk på internet som inte håller med dig :)
Ingen tycker illa om din person, bara dina åsikter

Gör inte hästen som man vill avlivar man den och skaffar en ny, förhoppningsvis lydigare. Och vem lider tjejen eller hästen? Sluta mobba merali hon har rätt till sin åsikt och det tycks ju ni också tycka att ni har.

Du vet väl att vi moderatorer kan se ip-adresser och ser att du delar din med merali. Det är inte tillåtet att ha två nick som håller med varandra i en tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
827
Senast: phie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar