Sv: Avitchi?

Vadå överreklamerad? Jag tror inte heller att alla buddister tror på det eller hur många är omöjlgt att svara på. Vad är ditt syfte med tråden?

Jag tycker det är så grymt att han är så ung och tjänar så mycket pengar.
Att han dessutom skänker en del av sin förtjänst till välgörenhet gör mig ännu mer välvilligt inställd.

Dessutom tycker jag att musiken är rätt bra :D

Vad anser ni om Avitchi? Överreklamerad :meh:

Jag tyckte också att Avicii var överreklamerad tills jag vaktade hans loge och såg/upplevde hans spelning på Bråvalla. Sedan dess är han magisk. Men jag skulle nog atte mig inte känna igen honom om jag mötte honom på gatan.

Jag är fortfarande oförstående till fenomenet dj-hysteri, liksom. Men hur en sån här show som han gör kan bli så...tja...magisk helt enkelt - det är 'beyond' som någon ungdom sa till mig.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 838
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 287
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar