Äventyr med hund i Skåne! (Med kollektivtrafiken)

mysboll

Trådstartare
Min hund behöver miljöträning och jag har för en gångs skull skaffat mig ett sommarkort och jag vill gärna kombinera det till genom att ta små dagsutflykter runt om i Skåne.

Så nu behöver jag era bästa tips på hundvänliga utflyktsmål som är tillgängliga med buss eller tåg! 🚌💨

Min hund behöver miljöträning och jag har för en gångs skull skaffat mig ett sommarkort och jag vill gärna kombinera det till genom att ta små dagsutflykter runt om i Skåne.

Så nu behöver jag era bästa tips på hundvänliga utflyktsmål som är tillgängliga med buss eller tåg! 🚌💨

Skrylle, många olika slingor att gå.

Har man tik kan man komma till Lund, gå runt reningsdammarna, kolla st Lars och allt annat fint inne i stan som finns och sen få kaffe hos mig ;)
Men annars får man ju ta med hund inne på alla espresso house så hela stan är ju rätt hudvänlig.

Det är trevligt att gå i Revinge med och man får gratis skotträning men är osäker på om det är så enkelt med buss ut.

Kullaberg är superfint! Går buss. Ivön är också jättetrevlig, vet att det går kollektivtrafik till själva ön men efter det är jag osäker.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 043
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 830
Senast: Eurydome
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar