Avelsbedömning 2007

A

Audur

Hur ser era träningsplaner ut inför ovanstående? Rida själv/lämna bort hästen. Uppbyggnad, planering mm. Jag är nyfiken på allt som berör detta.

Sv: Avelsbedömning 2007

Vi funderar på avelsvärdera en femåring vi har (efter glokollur fra tvhera), men isåfall så ska vi lämna bort ehnne, ev oxå samtidigt till betäckning.
MEN detta är bara spekulationer:p :devil:

Men hallå! Verkligen så svagt intresse att visa häst? Eller ingen som vill dela med av planer/erfarenheter?

Hur ser era träningsplaner ut inför ovanstående? Rida själv/lämna bort hästen. Uppbyggnad, planering mm. Jag är nyfiken på allt som berör detta.

Jag ska visa min häst exteriört, hon blir 4 nästa år och ska bli inriden nästa höst, så riddelen får vänta..

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 814
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Träning Hej! Vad ser ni på att rida på en häst (Islandshäst) som är kring 25 års ålder, omusklad och blivit väldigt mager med lite hull där...
Svar
14
· Visningar
2 064
Övr. Hund Måste få skriva av mig, jag skriver från ett nytt konto då detta är så känsligt och skit jobbigt. Skriver i stress och ångst så ha gärna...
2
Svar
39
· Visningar
10 531
Senast: Extrakonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset