Avbruten klo?

S

Seppo

Min kanin har hittat på något bus här på morgonen och antagligen fastnat med en bakklo någonstans så att den har gått av. Brottet är precis i pulpan, hela klon är dock inte av, och det blödde en hel del men slutade rätt snabbt. Vad ska jag göra nu? Hur ska "såret" skötas om?

Min kanin fastnade så hela klon vred sig och började blöda. Han slickade rent, dagen efter var klon tappad, han var lite öm men det växte ut en hel ny fin klo. Låt det hela bero så löser nog kaninen det! kolla så inga infektioner dyker upp bara, håll rent i buren.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 158
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 179
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 297
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 040
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama