Ja, jeg har sett de, men... Jeg har tre hester som ikke er særlig flinke til å spise sammen. Jeg har også en jobb hvor jeg av og til reiser bort, hvor andre ser til hestene mine mange ganger i døgnet (de går utenfor kjøkkenvinduet og er alltid under oppsikt), men de er ikke særlig trygge på å fore hestene inne i innhegningen. Jeg ønsker derfor å lage meg et system der jeg kan fore alle tre hestene med fire måltider per døgn - noe som skulle innebærer mange kasser. Er derfor avhengig av å lage kasser som kan ha flere måltider inne i seg, og at det går på samme utløsersystem. I tillegg kan ikke dette være kasser inne hos hestene, men på utsiden av gjerdet - hvor høyet havner innenfor.Har du tittat på lunchboxen?
Sådana är ganska enkla och hyfsat billiga göra själv, och du kan med storleken på lådan styra hur mycket de ska rymma
I dag har jeg to battlatcher, hvor jeg henger opp to-tre høynett på hver (to måltider). I tillegg har jeg høynett som festes i kroker som naboen bare kan løsne (som om han er en battlatch). Men hadde gjerne sett for meg et bedre system, kanskje litt som denne (bare med større plass for høyet): http://www.stablegrazer.com/products/kit-feeder/photo-gallery