Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos mig är detInställningar - Allmän hantering - Inställningar för Samsung-tangentbord och så översta valet Förutsedd textMin mobil har börjat korrigera mig när jag skriver och jag har ingen aning om hur jag stänger av det. Tur att jag korrekturläser. Det höll på att bli riktigt pinsamt nyss.
Telefonen är en Samsung. Någon som vet hur jag stänger av autokorrekt?
Hittade tyvärr inte Inställningar under Allmän hantering. Hittade Språk och inmatning där, men inte heller det ändrade autokorrekten.Hos mig är detInställningar - Allmän hantering - Inställningar för Samsung-tangentbord och så översta valet Förutsedd text
Hittade tyvärr inte Inställningar under Allmän hantering. Hittade Språk och inmatning där, men inte heller det ändrade autokorrekten.
Det är nog enklare om du googlar problemet för just din Samsung-modell.Hittade tyvärr inte Inställningar under Allmän hantering. Hittade Språk och inmatning där, men inte heller det ändrade autokorrekten.
Det ser inte ut så för mig, men när jag klickar på Språk och inmatning under Allmän hantering så finns där Skärmtangentbord och sedan Samsung-tangentbord. Där hittade jag Smart skrift och under det så fanns förutsedd text.Och där klickar jag på Inställningar för Samsung-tangentbord. Då ser det ut såhär:
Visa bifogad fil 114881
Det ser inte ut så för mig, men när jag klickar på Språk och inmatning under Allmän hantering så finns där Skärmtangentbord och sedan Samsung-tangentbord. Där hittade jag Smart skrift och under det så fanns förutsedd text.
Verkligen inte lätt att hitta, men nu är problemet löst
Du ledde mig på rätt spårNej det är fasen skitsvårt många sådana saker! Men jag tycker det brukar hjälpa att jämföra med någon liknande modell och gissa sig fram vad motsvarande kan vara i sin egen Bra klurat!