Skaune

Trådstartare
Jag är väldigt nyfiken på galopp. Har ridit fullblod i en herrans massa år men aldrig varit involverad i galoppen, förutom när jag har varit och kikat lite på Jägers.
Så nu undrar jag när var och hur det hålls auktioner på 1,5åringarna? Ni som håller på måste ju vara insatta i det. :p

Hej första auktionen är den 6 aug. Två dagar innan Derbyt.Auktionen avhålls på stuteri Lambada utanför Hurva. Inte så långt i från dig i Lund.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 053
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 459
Senast: Roxy
·
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka