Skaune

Trådstartare
Jag är väldigt nyfiken på galopp. Har ridit fullblod i en herrans massa år men aldrig varit involverad i galoppen, förutom när jag har varit och kikat lite på Jägers.
Så nu undrar jag när var och hur det hålls auktioner på 1,5åringarna? Ni som håller på måste ju vara insatta i det. :p

Hej första auktionen är den 6 aug. Två dagar innan Derbyt.Auktionen avhålls på stuteri Lambada utanför Hurva. Inte så långt i från dig i Lund.
Lycka till!

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 266
Senast: Kajsalisa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
628
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 875
Senast: Lisen82
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka