H
Harmoni
Jag vet, lite dum överskrift... Har nyss köpt en marsvin kompis till min hona, Hallon som jag haft sen hon var liten är helt gudomlig och älskar de sällskap hon haft innan, som då mest bestod av kaninungar, det är bara det att Fröken(den nya) verkar inte trivas alls... Hon kan helt plötsligt utan anledning rusa fram och attackera/bita Hallon när hon sover! Jag kan förstå hennes dominans betende om att äta först av godsaker då hon ju ändå är äldre men hon låter henne verkligen inte göra någonting!
Hon får inte göra glädjeskutt i buren heller.. Tycker så synd om min lilla älskling jag ville bara att hon skulle få sällskap, men detta fungerar inte alls.
Är det helt enkelt så att Fröken inte tycker om sällskap? De hon gick med innan fungerade hon tydligen inte heller med, men jag trodde det berodde på att dem var äldre än henne.
/Anna
Hon får inte göra glädjeskutt i buren heller.. Tycker så synd om min lilla älskling jag ville bara att hon skulle få sällskap, men detta fungerar inte alls.
Är det helt enkelt så att Fröken inte tycker om sällskap? De hon gick med innan fungerade hon tydligen inte heller med, men jag trodde det berodde på att dem var äldre än henne.
/Anna