Attack-collie!

Sv: Attack-collie!

Det var väl inget extremt imponerande men jag tyckte ändå att det var jäkligt kul att se just en collie av alla hundraser. Tydligen ska dom vara lite poppis i spanien fick jag höra. Hade varit kul att se något modprov eller hur den betedde sig med en mer passiv figurant .

Nej, jag kan förstå att detta inte kan mäta sig med de bästa på något vis, men jag blev precis som du väldigt glad av att se en collie med sådan kamplust (tyvärr en bristvara i rasen idag). Eftersom collie är min ras så gläder sånt här självklart extra mycket. :D Jag tror att det ska finnas fler filmer på hunden, ska se om jag hittar någon med stillastående figge.

Jag tycker att den såg ut att bita riktigt bra, men så är den bitkilen ganska väl lämpad att få hunden att bita djupt och fast i.

Jag blev iallafall jätteimponerad av Collien! Kul att se en Collie som ens vill bita, och dessutom gör det hyffsat bra :bow:

Verkligen roligt att se! :banana:
Inte lika mycket "power" som genomsnitts Schäfern eller Mallen, men jag tycker alltid det är lika kul att se en annan ras som också visar att den klarar av sådant som man är van att se en viss typ av ras i :bow:

Bra föremålsintresse där.
Inte riktigt samma tryck i bettet som Schäfer eller Malle men kul att se iaf.
Hade även varit kul att se den under lite belastning.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 680
Senast: Ragdoll
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 517
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 878
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade... 2
Svar
26
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka