pastejja
Trådstartare
Sv: Att välja en 3-åring
Jag uppfattade faktiskt inte att han var så långsam i bakbenen, men jag är inte så fokuserad vid snabba bakben iår eftersom jag tycker att stoet har nära nog perfekta bakben enligt mitt tycke. Så jag har fokuserat vid annat i år, som är en bra bit från att vara nära nog perfekt .
Sedan är det ju en 3-åring vi pratar om, han kan enligt mig få bli lite spänd när det finns mycket publik, det tar jag inte så högtidligt.
Ska bli spännande att se om han nedärver sin typ.
/U
Det jag inte gillade med Cashmir var att jag tyckte att han var för långsam i bakbenen, och bli därför som Quickstar sa lite beige... Men han var väldigt fin fram, däremot det som väger ännu mer emot honom var att han inte var bättre bak när han visades för han heller. Annars en väldigt snygg häst, med en riktigt bra typ. Om han nedärver sin typ så är han nog ändå ett bra val till många av våra svenska ston.
Connaisseur var i mina ögon en mycket fin hingst bra både fram och bak, även han hade mycket fin typ. Och var på grevagården helt klart den som verkade fixa visningen med lagom ro, fokuserad på det han skulle göra men ändå med gott om energi. Synd bara att han ska gå till en YR, så han förmodligen inte kommer synas så mycket mer...
/Camilla
Jag uppfattade faktiskt inte att han var så långsam i bakbenen, men jag är inte så fokuserad vid snabba bakben iår eftersom jag tycker att stoet har nära nog perfekta bakben enligt mitt tycke. Så jag har fokuserat vid annat i år, som är en bra bit från att vara nära nog perfekt .
Sedan är det ju en 3-åring vi pratar om, han kan enligt mig få bli lite spänd när det finns mycket publik, det tar jag inte så högtidligt.
Ska bli spännande att se om han nedärver sin typ.
/U