R
Raderad medlem 6459
Nej det är verkligen ett stört beteende att hålla på att påpeka att man vet bukefalisters riktiga namn. Stört och obehagligt.
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är verkligen ett stört beteende att hålla på att påpeka att man vet bukefalisters riktiga namn. Stört och obehagligt.
Indeedo.Ironiskt i sammanhanget också.
Jag förstår vart du vill komma och jag är en störd och obehaglig människa, se bara upp så jag inte ligger och gömmer mig bakom din soptunna eller sätter sattellitspårning på dig.
*Du bjöd på öppet mål den här gången.*
Här har vi våra nick och kan inte använda dom för att söka på andra platser om vi inte själva aktivt skrivit dom nån annanstans, på fejjan däremot är det en helt annan sak, där är det lätt att para ihop folk iom. att fejjan själv lägger in oss i varandras flöden om vi har gemensamma vänner. Jag skulle kunna skriva mycket mera om detta men avstår för jag vet att du inte gillar mig och det har du gemensamt med många som inte träffat mig IRL. Skulle jag vara så elak och gräslig så hade ingen härifrån skickat pm och velat bli vän med mig på fejjan men det händer lite då och då, och dom vännerna har jag kvar, ingen hittills har tagit bort mig.
Istället för att svepande uppmana folk kan ni ju banna dem som uppenbart går över gränsen, det här är ju helt sjukt beteende från @MacGyver s sida.Moderator uppmanar alla som vill illustrera vad tråden handlar om att låta bli med det.
/LenaH
Istället för att svepande uppmana folk kan ni ju banna dem som uppenbart går över gränsen, det här är ju helt sjukt beteende från @MacGyver s sida.
Ja precis!Ja och inte är det första gången det händer heller.
Eftersom du skrivit i tråden förutsatte jag att du var aktiv och modererade. Men det är lugnt, jag har trianglat så nu är det ju upp till er att avgöra vad ni tycker är OK härinne.@niphredil och @TinyWiny - Det här är inte mitt avlönade heltidsgig och ibland har jag annat att göra.
Har ni åsikter om modereringen så kan ni vända er till @Gunnar och sluta dra tråden OT.
Tycker det var en rätt tradig kommentar. Med tanke på hur utsatta tjejer och kvinnor är på just på sociala medier känns det unket och inte särskilt kul.Jag förstår vart du vill komma och jag är en störd och obehaglig människa, se bara upp så jag inte ligger och gömmer mig bakom din soptunna eller sätter sattellitspårning på dig.
*Du bjöd på öppet mål den här gången.*
Ja, sen när är det kul att skämta om att man ska söka upp nån man inte känner? Det här är hotfullt beteende som den här användaren ofta ägnar sig åt. Jag är inte den första kvinnliga användaren som, när hon argumenterar emot honom, bemöts med att han ska söka upp henne.Tycker det var en rätt tradig kommentar. Med tanke på hur utsatta tjejer och kvinnor är på just på sociala medier känns det unket och inte särskilt kul.
Ja, sen när är det kul att skämta om att man ska söka upp nån man inte känner? Det här är hotfullt beteende som den här användaren ofta ägnar sig åt. Jag är inte den första kvinnliga användaren som, när hon argumenterar emot honom, bemöts med att han ska söka upp henne.
Fast det är just sånt han älskar att bli uppmärksammad för. Då kan han bygga på imagen som jättefarlig. Bättre att inte mata det, tror jag.Tycker det var en rätt tradig kommentar. Med tanke på hur utsatta tjejer och kvinnor är på just på sociala medier känns det unket och inte särskilt kul.
Eller fråga nån som jag har koppligar till IRL och träffar hur "farlig och elak" jag egentligen är, börja tex. med Inte_Ung.Fast det är just sånt han älskar att bli uppmärksammad för. Då kan han bygga på imagen som jättefarlig. Bättre att inte mata det, tror jag.
Jag fattar bara inte varför han får härja fritt? Vad är grejen liksom? Folk blir bannad för långt mindre här men sånt trams tillåts?Fast det är just sånt han älskar att bli uppmärksammad för. Då kan han bygga på imagen som jättefarlig. Bättre att inte mata det, tror jag.
Varför skulle jag göra det? Jag skrev inte att du var elak och farlig. Jag skrev att du gillar att uppfattas så. Du har tjatat samma visa i så många år nu att det är pinsamt.Eller fråga nån som jag har koppligar till IRL och träffar hur "farlig och elak" jag egentligen är, börja tex. med Inte_Ung.
Varför skulle jag göra det? Jag skrev inte att du var elak och farlig. Jag skrev att du gillar att uppfattas så. Du har tjatat samma visa i så många år nu att det är pinsamt.
Jag tror inte att jag anses vara någon bra måttstock på det.Eller fråga nån som jag har koppligar till IRL och träffar hur "farlig och elak" jag egentligen är, börja tex. med Inte_Ung.
Du menar att det är som när bondgumman sa "di ä så lika så lika, lika elaka" om tvillingarna.Jag tror inte att jag anses vara någon bra måttstock på det.