Min kompis köpte tidigt i höstas en hund som hon ville träna och tävla med men nu visar det sig att hunden i fråga saknar både föremålsintresse och motor.Avsaknaden av detta gör det svårt att träna hunden.För övrigt är hunden helt underbar,går att lämna ensam,är otroligt snäll och social.Kelig och ja en underbar familjehund.
Men nu är ju saken den att kompisen ville ju ha en tävlingshund så hon velar nu mellan:att omplacera hunden hon har och leta efter något annat eller helt enkelt leta reda på och köpa en hund till.
Hon undrar vad jag skulle göra och det gör faktiskt jag också jag vet faktiskt inte.Det var länge sen jag hade två hundar så jag kommer inte ihåg om det var särskilt jobbigt.
Så ni här vad skulle ni göra?
Men nu är ju saken den att kompisen ville ju ha en tävlingshund så hon velar nu mellan:att omplacera hunden hon har och leta efter något annat eller helt enkelt leta reda på och köpa en hund till.
Hon undrar vad jag skulle göra och det gör faktiskt jag också jag vet faktiskt inte.Det var länge sen jag hade två hundar så jag kommer inte ihåg om det var särskilt jobbigt.
Så ni här vad skulle ni göra?