Att höra av sig

Men aldrig att jag trodde att jag kunde bli ghostad av någon man bor med, men det går tydligen också. Ser det som högst osannolikt att han kommer hem idag efter jobbet. Har jag inte hört något imorgon åker jag till den arbetsplats vi har gemensamt där jag vet att han jobbar imorgon och ser om han är där och i så fall avkräver nyckel och meddelar när han kan hämta sina grejer.
Men det måste ju ha hänt nåt som gjort att han inte kommit hem? Om det är för att avsluta er relation är han ju galen om han gör det såhär!?

Men oj vad obehagligt att han inte hört av sig än. Verkar ju helt sinnessjukt om han skulle dumpa dig såhär? Måste ju hänt något. Jag hade varit helt galen av oro.

Men det måste ju ha hänt nåt som gjort att han inte kommit hem? Om det är för att avsluta er relation är han ju galen om han gör det såhär!?
jag har en tendens att dras till folk som inte funkar som folk gör mest, men trodde faktiskt att jag denna gång hittat ett guldkorn... jag "hoppas" ju på sätt och vis att det är något som hänt, för annars har jag nog råkat ut för en riktigt jäkla skitstövel och jag trodde jag var bättre människokännare än så.

Just nu kan jag acceptera att han inte svarar för är han okej jobbar han och jag tror inte de har telefonerna på sig då, men det förklarar ändå inte dagens icke svar eftersom allt annat är innan han börjat jobba.

Hans mamma är utomlands och jag har ingen kontakt med hans familj på det sättet... får nog ta och ringa polisen ikväll om jag fortfarande inte hört något.

Det verkar som om många tror att höra av sig är det samma som att vara fängslad och inte få göra som man vill. Det är ju inte frågan om det.

Det är frågan om respekt för de som man älskar (förhoppningsvis). Det gäller hela familjen. Här hör man av sin när man kommer fram. Vet familjen att man är någorlunda stationär kan man givetvis låta bli att höra av sig några dagar, speciellt om man är flera på samma ställe. Sonen sticker iväg på lajv och då är det några dagar i taget som man inte hör något.

Men det känns ju ganska lugnt.

Dottern var på stort rockevent i Göteborg som yngre och då fick hon höra av sig varje natt hon kom till hotellet. Då var de ju bara två och reste mellan.

Är man sen, inte kommer till middag och sover över någonstans så informerar man givetvis om det.

Något annat hade inte varit accepterat här, av någon.

Jag vet inte om det gör någon skillnad att en av gångerna jag ringde idag så fick jag att "personen är upptagen i ett annat samtal" - det gör att jag tror att han lever och då på något sätt ändå har möjlighet att höra av sig. Kollat med ytterligare en kollega som han brukar vara med och tydligen gick han tidigare från jobbet igår och han har inte sett honom sen dess och det verkar som han inte svarar när han ringer heller. Så jag vet verkligen inte vad man gör i det här fallet. Skickat ett mess om att hör jag inget innan kl 20 så ringer jag polisen..

Jag har inget nummer till varken föräldrarna eller syskonen. Jag har aldrig träffat dem..
Om de finns på facebook kanske skicka iväg ett meddelande där.
Har han bara gått upp i rök? Det är inget han är sur över och vill ''straffas''? Det är inget du behöver svara på bara spånar lite

Jag tycker det låter bra att skicka det smset men jag skulle nog försöka få tag i någon mer av hans vänner som kunnat vara med igår alternativt hans familj. Även om man inte känner dem kanske du kan namnet och kan hitta telefonnummer på nätet? Annars tycker jag absolut du ska ringa polisen kl 20. De kan ju också leta upp familjen. Det är inte normalt att vara borta så länge :(. Skulle han jobba idag? Kan du kolla med någon på jobbet om han varit där?

Om de finns på facebook kanske skicka iväg ett meddelande där.
Har han bara gått upp i rök? Det är inget han är sur över och vill ''straffas''? Det är inget du behöver svara på bara spånar lite
Det vet jag inte om han är. Men känns orimligt, vet inte ens vad jag har gjort i så fall och att dra det så här långt känns inte rimligt. Men visst har konstigare saker skett.

Ska kolla Facebook om jag kan skicka något där! Tack för tipset!

Jag tycker det låter bra att skicka det smset men jag skulle nog försöka få tag i någon mer av hans vänner som kunnat vara med igår alternativt hans familj. Även om man inte känner dem kanske du kan namnet och kan hitta telefonnummer på nätet? Annars tycker jag absolut du ska ringa polisen kl 20. De kan ju också leta upp familjen. Det är inte normalt att vara borta så länge :(. Skulle han jobba idag? Kan du kolla med någon på jobbet om han varit där?
Ringde hans jobb, men de sa att han inte jobbade idag... vilket han skulle. Han är visserligen ny där och han jag pratade med verkade inte ha riktig koll.. men det känns verkligen inget vidare

Fy så obehagligt @starcraft :( Jag håller tummarna för att han hör av sig snart och är oskadd!

Jag och sambon checkar alltid av varandra, förmodligen oftare än vad man egentligen behöver (för att vi vill), så hade han inte kommit hem efter en utekväll och inte hört av sig dagen efter så hade jag förmodligen ringt runt som en galning till bekanta, därefter till polisen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 659
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
948
Senast: corzette
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 291
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka