Jag ska ge honom en chans att förklara sig först, annars kommer jag alltid undra... men jag vet ju med mig att ni troligen har rätt
Speciellt med tanke på att det hänt förut och du har tagit upp det med honom.
Jävligt charmigt liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska ge honom en chans att förklara sig först, annars kommer jag alltid undra... men jag vet ju med mig att ni troligen har rätt
Tack för att du berättar, det ger en en tankeställare. Förra gången han inte kom hem hörde han av sig så snart han vaknade. Sen stannade han kvar hos den kompisen han sovit hos och meddelade sent att han skulle göra det. Då sa jag hur jag kände och vad jag behöver i ett förhållande, så jag trodde det hade gått fram. Men tydligen inte. Jag tycker att folk ska få en andra chans, men i detta fall vet jag inte ens om han är intresserad att ta chansen. Planen just nu är att åka till hans jobb imorgon och hämta nyckeln. Så får vi ta det därifrån.Alltså. Jag brukar sällan sälla mig med bukes dumpa-kör. Men... Jag har levt med den där mannen som från gång ett när han var ute inte kom hem. Det var OTROLIGT sällan han kom hem efter en utekväll, även han missbrukade jobbet när han var ut och han blev alltid tjurig om jag ringde, efter stängningsdags, och frågade vart han var, stängde alltid av telefonen. En gång skulle han komma hem.vid midnatt - vid två på natten ringde jag, då stängde han av telefonen. Han kom hem sex på morgonen. Mitt vatten (jag var i vecka 39) gick klockan nio och fanskapet SOV hela jävla förlossningen. Jag var medberoende i hans sjuka beteende och levde i tio år med denna man. Det har skadat mig ordentligt i mitt förhållande med nuvarande kan jag säga. Så gör slut innan du skadar dig själv för mycket. Det är inte värt det - du är värd så mycket bättre. En gång är ingen gång, två gånger är en för mycket. Har ni inte bott så länge ihop och det redan hänt flera gånger hade jag sprungit.
Tack för att du berättar, det ger en en tankeställare. Förra gången han inte kom hem hörde han av sig så snart han vaknade. Sen stannade han kvar hos den kompisen han sovit hos och meddelade sent att han skulle göra det. Då sa jag hur jag kände och vad jag behöver i ett förhållande, så jag trodde det hade gått fram. Men tydligen inte. Jag tycker att folk ska få en andra chans, men i detta fall vet jag inte ens om han är intresserad att ta chansen. Planen just nu är att åka till hans jobb imorgon och hämta nyckeln. Så får vi ta det därifrån.
Tack för att du berättar, det ger en en tankeställare. Förra gången han inte kom hem hörde han av sig så snart han vaknade. Sen stannade han kvar hos den kompisen han sovit hos och meddelade sent att han skulle göra det. Då sa jag hur jag kände och vad jag behöver i ett förhållande, så jag trodde det hade gått fram. Men tydligen inte. Jag tycker att folk ska få en andra chans, men i detta fall vet jag inte ens om han är intresserad att ta chansen. Planen just nu är att åka till hans jobb imorgon och hämta nyckeln. Så får vi ta det därifrån.
Ja visst ska alla få en andra chans. Men det är väldigt lätt att det blir en andra. Och en tredje. Och en fjärde. Också. Även vi hade det bra annars, i allafall i början, det handlade om utgång för honom som spårade ur kanske en gång i halvåret, för att bli varannan månad. En gång i månaden. Varje gång han gick ut. Och varje gång lämnade han mig med ångest under natten. "Har det hänt något?" Var i tankarna i början till "Vems säng har han hamnat i" på slutet.Kan tillägga att det här är det enda negativa som varit hittills i relationen, som visserligen är ny och det här är tämligen allvarligt. I övrigt har han varit allt jag någonsin önskat, det är väl det som gör så ont.
Min nuvarande partner gjorde så några gånger innan han fattade Hur ledsen och orolig jag blev. Idag känner vi varandra bättre och han har inte gjort så efter ett rejält prat där jag gav honom ultimatum. Jag håller med övriga som tycker det är riktigt illa men prata med honom och känn efter tycker jag. Det är inte alltid så jäkla spikrakt och perfekt.Kan tillägga att det här är det enda negativa som varit hittills i relationen, som visserligen är ny och det här är tämligen allvarligt. I övrigt har han varit allt jag någonsin önskat, det är väl det som gör så ont.
Tack för allas input och omtanke! Buke är verkligen underbart![]()
Kan tillägga att det här är det enda negativa som varit hittills i relationen, som visserligen är ny och det här är tämligen allvarligt. I övrigt har han varit allt jag någonsin önskat, det är väl det som gör så ont.