Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Enkel fråga, går det att samäga en häst tillsammans med ett företag? Det känns som en självklarhet men samtidigt har jag nog inte sett på exempelvis Blup, Equipe eller liknande att det skulle vara både privatpersioner och företag som äger hästen ifråga. Någon som vet?
I de flesta register för hästar får man ange hur stor del var och en äger, samt vem som står som representant/ansvarig. Det innebär att det kan vara så att man bara ser den av delägarna som har ansvaret.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.