Ja det salufördes som naturligt vitamin/mineraltillskott och som underverk för "hosthästar".
Och typ alla andra åkommor kändes det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det salufördes som naturligt vitamin/mineraltillskott och som underverk för "hosthästar".
Det var just rödbetspulver som ingick i Equivicis produkt...
Det finns citrullinmalat. Det är inte i sin renaste form som L-citrullin men det funkar säkert ändå.Jag ska väl också testa att blanda eget Men om ni köper från bulk, vad köper ni för L-citrulin? Jag hittar bara någon färdigblandad pre-workout-mix
Aha! TackDet finns citrullinmalat. Det är inte i sin renaste form som L-citrullin men det funkar säkert ändå.
Lika delar L-arginine, L-citrulin och rödbetspulver. Dosering 25-30 gr/dag, ca 0.5 dl.Skulle någon vilja skriva ut eller pm:a mig den hemmagjorda versionen?
Köper du också citrullinmalat från Bulk?Lika delar L-arginine, L-citrulin och rödbetspulver. Dosering 25-30 gr/dag, ca 0.5 dl.
Ja. Tror även det är skrivit några gånger i tråden. Dom två första är från Bulk och rödbetespulver från borgeby kryddgårdKöper du också citrullinmalat från Bulk?
Tack, blev så osäkerJa. Tror även det är skrivit några gånger i tråden. Dom två första är från Bulk och rödbetespulver från borgeby kryddgård
Ser framför mig hur buke rubbar hela algoritmen med sina konstiga inköpJa. Tror även det är skrivit några gånger i tråden. Dom två första är från Bulk och rödbetespulver från borgeby kryddgård
Vad betalade du när du köpte? Stämmer de där reapriserna (stämmer det som anges som normala priset alltså )?Lägger in dom här så alla vet
https://www.bulk.com/se/products/citrullinmalat/bpb-cmal-0000
https://www.bulk.com/se/products/l-arginin/bpb-larg-0000
Köpte 1 kilos varianten
Nej betalade runt samma när jag beställde, 200 -nånting. Man får dock lite extra pris rabatt nu på black friday, men tror inte dom brukar kosta 600 kr. Då hade jag aldrig köptVad betalade du när du köpte? Stämmer de där reapriserna (stämmer det som anges som normala priset alltså )?
Tack! Lät lite väl bra med 80% rabatt även för black fridayNej betalade runt samma när jag beställde, 200 -nånting. Man får dock lite extra pris rabatt nu på black friday, men tror inte dom brukar kosta 600 kr. Då hade jag aldrig köpt
Jag med!Kvällshoppade igår efter att ha tänkt på den här tråden ett tag
Ska bli intressant att se om det har någon effekt på min häst, han har ett spökigt bakben (lite shivering-aktigt, märks mest vid skoning).
Har jag också funderat på, hoppas någon har svarVilka hästar rekommenderar ni detta tillskott till? Är det "lönt" att ge det till unghäst under utbildning eller ska man satsa på att ge det till den "äldre" hästen över 10?
Jag ger det till fyra hästar nu. Min som är 17 och har lite issues med kroppen, tävlar svår klass WE märker jag mest skillnad på. Helt torra ben, superfräsch och pigg!Vilka hästar rekommenderar ni detta tillskott till? Är det "lönt" att ge det till unghäst under utbildning eller ska man satsa på att ge det till den "äldre" hästen över 10?