Återigen NI som vill se Rikstoto direkt kolla här...

T

trav

Kontakta ATG för att försöka påverka dem att visa den norska direkt kanalen via atg:s sida. Jag har gjort detta och de skulle skicka frågan vidare. Kanske kan vi genom att visa vårt intresse få se rikstoto direkt i/på ATG:s hemsida.

:bump::bow::banana:

Många bäckar små... Ju fler vi är tillsammans...

Skriv vad ni tycker.;) Jag hoppas på stöd från er alla travintresserade.;)

Sv: Återigen NI som vill se Rikstoto direkt kolla här...

kan du inte publicera ditt mail här så kan vi kopiera det och skicka det också? tror det är mest effektivt

Här kommer mitt mail till atg för att kunna påverka dem att kunna sända det Norska Rikstoto direkt via atg:s hemsida.:p;)

Hej,

Jag med flera vill att ni har som ett erbjudande till atgkunder att kunna få se rikstoto direkt via er hemsida. Ni har ju kunnat visa en del lopp ibland men alltför sällan.

Är helt övertygad om att ni kommer att få mer respons vad det gäller spelandet mm.

Detta är ju framförallt mkt intressant för alla de startar sina hästar i norge men även för att få en möjlighet att kunna "besöka" banor och kunna spela via er sida.

MVH Jessica Åhlin som företräder MÅNGA intresserade.

giantchill tack så jättemycket!!
men du, nu när ja fick upp sidan så började det sändas lopp direkt. är det direktsänt alltså, det dom sänder på tv nu???? repris what ever, men är det samma som tv?

De lär nog inte fungera så bra hemma... dålig uppkoppling, men här på jobbet går de hyfat.

Det är live...på riktigt! Samma som på TV. Nästan samma som ATG Live.

Nu har jag funnit en sida att se norsk travsport på. Dessvärre är det bara lunch och v75 på lördagarna, och lete andra lopp. Men man får kanske vara glad ändå, men det artar sig.

Här är länken: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/287321

Hoppas att den funkar för er som den funkar för mig. Lycka till!!

Bad news

Klipp från sidan:
PÅ GRUND AF MANGEL PÅ RETTIGHEDER, OG PÅ GRUND AF AT ALTING KOSTER PENGE, ER VI NØDSAGET TIL AT STOPPE VISNING AF RACING LIVE FRA PÅ ONSDAG D.10.10.2007. :-(

MVH, IVAN GREMLIN

Tråkigt... :mad:

Kan tipsa om www.dayatthetrack.com som visar amerikansk trav och galoppsport, men även greyhounds. Igår kväll kunde jag se Giant Diablo sätta nytt världsrekord "live". Sedan även Donato Hanovers fantastiska lopp. :)
Det finns även lopparkiv på sidan. Man måste registrera sig, men det är gratis. Rekommenderas!

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 805
Senast: Imna
·
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
16 912
Senast: Emtherlia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i somras skrev jag ett inlägg där jag undrade vad jag skulle göra med min ridning. Jag kände mig lite dyster inför höstterminen...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 418
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar