J
J3O
Ojojoj.. Jag fick Zippo när han var 5 månader och haft lite problem eftersom han var så smal när jag fick honom.. Efter många bry fram och tillbaka äter han i dag Friskies.. Han tycker det är jätte gott och bajsar inte så mycket av det. Han får alltid lite olivolja i maten och ser jätte fin ut nu (16 månader). Meeeen..... Nu har jag börjat jobba så både jag och min kille är borta 9 timmar om dagen.. Han kommer ut där emellan eftersom killens systerson kommer och går ut med honom mitt på dagen. Problemet är att Zippo inte äter något alls under de timmar vi är borta.. Dricker knappt något heller.. Han har skålarna fyllda när vi går hemifrån och de är fortfarande fulla när vi kommer hem. Jag har inte märkt att han går ner i vikt än men jag är rädd att han ska bli sådär mager och smal igen efter allt jobbet att få upp honom i vikt... Jag själv tror att han inte äter eftersom han vet om att han brukar bli bajsig efter maten och det inte finns någon att gå ut med honom just då (han pipper alltid när han vill ut).
Är det någon som har liknande problem?
Hur skulle ni lösa det?
(Tvungen att ha med en bild på honom när han var 6 månader)
Är det någon som har liknande problem?
Hur skulle ni lösa det?
(Tvungen att ha med en bild på honom när han var 6 månader)