ASVHs Elitfölauktion

Sv: ASVHs Elitfölauktion

Trodde också den skulle bli dyr, men icke. 65' O_o
Trodde färgen skulle dra upp lite faktiskt.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Känns som om auktionen började upp som en sol och nu faller den långsamt mot backen platt som en pannkaka prismässigt.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Tycker att det är dåligt att de bara pratar svenska.
Den gula borde gått för högre pris, har de inte USA-marknaden med?
Hittills har de med mest meriterade möderne gått för minst pengar...skit i meriter på mödernet.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Tycker att det är dåligt att de bara pratar svenska.
Den gula borde gått för högre pris, har de inte USA-marknaden med?
Hittills har de med mest meriterade möderne gått för minst pengar...skit i meriter på mödernet.

Precis samma tanke här, de jag trodde skulle bli dyrare blev istället billigare:(
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Tycker att det är dåligt att de bara pratar svenska.
Den gula borde gått för högre pris, har de inte USA-marknaden med?
Hittills har de med mest meriterade möderne gått för minst pengar...skit i meriter på mödernet.

Tänkte precis samma om USA och gulingen:D. Vet ju inte vem som köpte men kan ju tänka mig att JB varit med där!
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Tragiskt för de hoppstammade! Borde inte det vara separata auktioner för hopp resp. dressyrfölen och försöka få dit folk från rätt diciplin.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Tänkte precis samma om USA och gulingen:D. Vet ju inte vem som köpte men kan ju tänka mig att JB varit med där!

Hade hon inte gått över 60 hade jag lagt bud där:D
Missade om det var moms eller ej så högre hade jag inte vågat gå.

Man undrar ju lite, med tanke på vilka fina priser de fick på vissa i Danmark
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Alltså när jag sitter och kollar på dessa ungarna kan jag inte för mitt liv förstås att Pisans Luxusungar inte kom med? Dom travar så mkt bättre än ett flertal av de som visats...
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Hade hon inte gått över 60 hade jag lagt bud där:D
Missade om det var moms eller ej så högre hade jag inte vågat gå.

Man undrar ju lite, med tanke på vilka fina priser de fick på vissa i Danmark

Fick dom det då, eller var det bara luftbud alltihop :sneaky:
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Alltså när jag sitter och kollar på dessa ungarna kan jag inte för mitt liv förstås att Pisans Luxusungar inte kom med? Dom travar så mkt bättre än ett flertal av de som visats...

Man får ju tänka på att det är några veckor sen uttagningen. Dessutom har många av fölen åkt långt.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Visst är det så. Men har ju även kollat på fimerna sen innan.

Trodde även att Dream Boy-barnet skulle bli dyrare.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Haha Kalle är kul... så alla fölungar dom sålt hittills på gången kommer snart tappa den :p
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Gillade nr 4 och Bordeaux-ungen väldigt mkt!

Fio jag har ingen aning, jag har ston så det räcker hemma egentligen men hade den gått riktigt lågt så hade jag fått göra lite extra plats :)

Trista priser i år jämfört med ex Danmark med lite högre toppar iallfall..

MEN grattis till Garbo som väl fick auktionens dyraste unge!!!
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Japp, Garbos Donna Antique blev dyrast! Välförtjänt, men likt dig var nog Beumont e Bordeaux min favorit.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 147
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 032
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 308
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp