ASVHs Elitfölauktion

Sv: ASVHs Elitfölauktion

Härligt! :)

Är det någon mer än jag som inte får igång sändningen? Det rullar bara ASVH reklam...
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Uppdatera så kommer den nog igång:)!

Garbos fina Donna Antique (Ampere-Don Schufro) gick för 160'!
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Men vad tråkigt:(.

Jellybean inne på banan, den blir nog dyr!

Nähä, "bara" 110', tyckte den var värd mkt mer!
 
Senast ändrad:
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Varför det? Var stor skillnad på den och Garbos föl kvalitetsmässigt tyckte jag..

Att man ska syssla med dressyravel om man ska sälja föl är ju helt uppenbart :D
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Jag gillade Jellybeanungen lite mer faktiskt:o.

Är uppenbart att man kan göra fynd här på auktionen iaf. Canterburyn gick för 40' och Carlton Hillen för 60'.

Hur mkt tillägg är det på priset egentligen?


...och 50' för HZ är ett helt otroligt fynd! Går ju inte att säla hoppföl alls på auktion tydligen.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Varför det? Var stor skillnad på den och Garbos föl kvalitetsmässigt tyckte jag..

Att man ska syssla med dressyravel om man ska sälja föl är ju helt uppenbart :D

Det ska nog vara väldigt starkt möderne och väldigt bra pappa på fölet om man ska få bra betalt för en hoppstammad.... tycker inte det finns någon som är riktigt bra här faktiskt. Dom dressyrstammade är ju lättare, man ser ju hur fölen rör sig....
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Man skulle ju vilja se hoppfölen i galopp .. går ju inte på så trångt utrymme.. vem fan vill se ett hoppföl trava?
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Har du kollat mödernet på High Zekrom? Det ÄR ett mkt bra möderne!

Trodde att denna Ampereungen skulle bli dyrare än 110'. Gillade den mkt!

Tror faktiskt att det finns viss besvikelse kring priserna även på dressyrungarna. 80' för BW-SD I-ungen.
 
Senast ändrad:
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Det ska nog vara väldigt starkt möderne och väldigt bra pappa på fölet om man ska få bra betalt för en hoppstammad.... tycker inte det finns någon som är riktigt bra här faktiskt. Dom dressyrstammade är ju lättare, man ser ju hur fölen rör sig....

Verkar ju inte hjälpa HZ fölet var ju egentligen skamligt billigt..
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Man skulle ju vilja se hoppfölen i galopp .. går ju inte på så trångt utrymme.. vem fan vill se ett hoppföl trava?

Har man inte kunnat göra det på filmerna inför auktionen heller? Där har de en bra chans både att visa galoppen och även över nån liten bom.
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Jag har inte sett dom.. såg bara lite av Corlensky ungen men den travade bara..
 
Sv: ASVHs Elitfölauktion

Har inte kollat ett enda hoppföl inför auktionen, så jag har iaf ingen koll.

Gabby springer fint iaf:D.

Beaumont är ju urläcker!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 149
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 032
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 308
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp