Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Backa ur!!!! ELLA!???!!!
Nej nej nej du - inte en chans! Klart du ska vara med-du har ju längtat efter detta länge nu ju!
Jag ska ju för söööören hejja på dig så jag kommer å bli hes juuue!!!
Kommer oxå å va där som fuktionär-antagligen på precissionsbanan jag med!
Jag ska starta min shetlandsbrunskäck i lokal lätt. Det känns väldigt hoppfullt nu, vi har tränat mycket kondition, träningstävlat precision och t o m tränat dressyr för instruktör en gång (hrm... ett år sen sist). Han har inte startat sedan 18 juni -06 då han var sjuk och har långsamt, långsamt kommit i form igen efter lång vila. Så vi är så sugna på att tävla att vi nästan spricker - ja, i alla fall jag Jag hoppas nu verkligen att han tycker att det är kul och att han inte blir för trött.
Japp, han är bara C-ponny.
Jag var inne o kollade på Åstorpshemsida, det har kommit ut lite info nu om vilka hinder vi skall köra o så. Det såg kul ut, men jag tycker inte om "Eken", den är så trång...
Ja, jag måste in och kolla på hindrena. Eken-hindret var väldigt trångt och hästen blev helt vilsen när det bara var plank överallt och såg inte vart han skulle gå. Får ta det lite lugnare där än förra året då vi fick helt stopp i en sväng Men vi försöker se det från den ljusa sidan, dvs att stora vattenhindret är stängt
Jag har ju aldrig startat i maraton innan så jag lär ta det väldigt lugnt i alla hinder, så att vi får en trevlig upplevelse från detta. Jag tycker det är tråkigt att det stora vattenhindret är stängt, Anton har inga problem att gå genom vatten.
Jaha då har man klarat av sin första kompletta lätt klass tävling. Jag är riktigt nöjd med dagen!
Men dressyren behöver vi inte prata om... Precisionen gick jätte bra! Då piggna han till o tyckte det var jätte kul. Sen var det dags för maraton o Anton gick som tåget Han var inte rädd för något o ställde upp på allt!
Här kommer några bilder, (har många fler...)
Jag blev filmad oxå, men jag vet inte hur man får in det här...
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.