Åstorp 29/4

Ella-82

Trådstartare
Ja, vilka ska nu dit och tävla, vara funktionär eller kanske titta?

Jag skall tävla! Om jag nu inte backar ur i sista sekund... :crazy:
Känner mig inte ett dugg laddad :( Har inte gått så bra den sista tiden.

Sv: Åstorp 29/4

Jag ska vara funktionär! Finnes vid precisionen.

Backa ur!!!! ELLA!???!!!:eek:
Nej nej nej du - inte en chans! Klart du ska vara med-du har ju längtat efter detta länge nu ju!
Jag ska ju för söööören hejja på dig så jag kommer å bli hes juuue!!! :D :bump: :banana:

Kommer oxå å va där som fuktionär-antagligen på precissionsbanan jag med! :p

Jag ska starta min shetlandsbrunskäck i lokal lätt. Det känns väldigt hoppfullt nu, vi har tränat mycket kondition, träningstävlat precision och t o m tränat dressyr för instruktör en gång ;) (hrm... ett år sen sist). Han har inte startat sedan 18 juni -06 då han var sjuk och har långsamt, långsamt kommit i form igen efter lång vila. Så vi är så sugna på att tävla att vi nästan spricker - ja, i alla fall jag :angel: Jag hoppas nu verkligen att han tycker att det är kul och att han inte blir för trött.

Nej jag skall inte backa ur... Men ibland känns det bara så motigt.

Gatsby - Vad heter din häst? (Måste kolla in er i startlistan...)

Gatsby, har din shettis stamtavla och är registrerad? Skulle behöva intervjua ett shettisekipage.

Han heter Emmeros Shejk. Tror att vi startar i samma klass, för Anton går väl också som ponny?

Han har både stamtavla och är registrerad. Mamma är diplomsto och pappa blev precis A-premierad. Vi vill gärna bli intervjuade. Det är kul! :banana:

Japp, han är bara C-ponny.
Jag var inne o kollade på Åstorpshemsida, det har kommit ut lite info nu om vilka hinder vi skall köra o så. Det såg kul ut, men jag tycker inte om "Eken", den är så trång...

Oh, vad bra! Då jagar jag rätt på er under tävlingen! :) Annars kan vi ta det via mail och så kan jag bara fota er på tävlingen om det är okej?

Det går bra att PMa mig eller vad det heter med intervjufrågorna och ta FINA BILDER på tävlingen!:bump:

Ja, jag måste in och kolla på hindrena. Eken-hindret var väldigt trångt och hästen blev helt vilsen när det bara var plank överallt och såg inte vart han skulle gå. Får ta det lite lugnare där än förra året då vi fick helt stopp i en sväng :crazy: Men vi försöker se det från den ljusa sidan, dvs att stora vattenhindret är stängt :angel:

Jättebra, gör det senare idag eller imorgon.
FÖRHOPPNINGSVIS blir det bra bilder, tyvärr så är min kamera inte världens bästa.

Jag har ju aldrig startat i maraton innan så jag lär ta det väldigt lugnt i alla hinder, så att vi får en trevlig upplevelse från detta. Jag tycker det är tråkigt att det stora vattenhindret är stängt, Anton har inga problem att gå genom vatten.

Det ska byggas om! :)
Det finns dock 2 andra hinder med vatten i oxå-det är alltså bara det stora som är avstängt.

Hemsidan heter www.astorprf.nu

Jaha då har man klarat av sin första kompletta lätt klass tävling. Jag är riktigt nöjd med dagen!

Men dressyren behöver vi inte prata om... Precisionen gick jätte bra! Då piggna han till o tyckte det var jätte kul. Sen var det dags för maraton o Anton gick som tåget :) Han var inte rädd för något o ställde upp på allt!

Här kommer några bilder, (har många fler...)
JNHOCQHOGQRQQ8.jpg

JNHOCQGQQOINP4.jpg

JNHOCQHQEMCPH8.jpg

JNHOCQHRRNHNP0.jpg

JNHOCRDPRPHMD0.jpg

JNHOCQIPHPQRC0.jpg

Jag blev filmad oxå, men jag vet inte hur man får in det här...

Vilka trevliga bilder!:)
Ser himla härligt ut.
Blir det fler tävlingar för er i sommar?

Inte avis alls :angel: ;)
hade ju hoppats på att få starta i sommar jag med, men men,
kommer fler sässonger :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 954
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
532
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 506
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare