Artikel i SMP

Sv: Artikel i SMP

Va roligt å va med! :) Grattis till placeringarna i SM föresten!

Kul att läsa!!
Nyfiken bara..... har du månne köpt Cindy i värmland?
Vi hade en sådan häst med på våra träningar för sisådär en 7 år sedan, samma namn, samma blandning, samma ålder, och ser likadan ut!!
:-)

Vi köpte henne i Gullspång tror jag det hette, en bit upp i landet... Kanske kan vara hon då! :banana:

Kanon Sofie, med artikeln i SMP:bow: ...bra att du satt in den, för jag har inte den hemma....
Och Grattis till ännu fler vinster....håller tummarna för dig i framtiden...:bow:

Man tackar :)
Ja, det var kul att dom ville skriva om westernridningen, det är ju inte den vanligaste idrotten direkt!;)

Och alla lärare har läst artiklen :D Den kommer sitta över hela skolan sen!;)

Har dom :O hehe...

Man kanske skulle skicka in lite bilder efter söndag då...jag tänkter ta MASSOR!

Men det är riktigt kul att de skriver mer om hästsport ffa. "mina" (western o ponnytrav)

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 230
Senast: Palermo
·
Samhälle http://katerinamagasin.se/ny-sexbrottsstudie-90-av-gruppvaldtakter-i-sverige-begas-av-man-med-utomeuropeisk-harkomst/ Så denna artikel...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
19 603
Senast: durachiny
·
Hästvård Artikeln är en plusartikel men kan hittas här. Vad som dock går att läsa ändå är att hästen blivit alldeles för hårt verkad (no shit)...
2
Svar
21
· Visningar
5 803
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund "Ja men MIN hund jagar aldrig, hen är så duktig och skulle aldrig skada fåren!" Tänk att det ska vara så svårt att ge F-N i att rasta...
2
Svar
26
· Visningar
2 937
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar