emlem

Trådstartare
kastrerade vår ybermysiga honkatt för nästan ett år sedan, nu är hon skitgrinig och morrar för det mästa eller ligger bakom elementet:crazy:

ärrer blev inte vackert och det buktar ut en aningfortfarande och det känns som att det är något där. är det själva ärret eller kan det vara något annat:confused:
 
Sv: ärr

Kolla upp hos vererinär! Det är troligen ärrbrock eller var det nu heter, brock helt enkelt, innanför huden har ärret börjat gå upp igen. Gå tillveterinär innan detta blir illa! Hon har ju uppenbarligen ont.
 
Sv: ärr

Jag antar att katten inte har mått dåligt under ett helt år? Nu behöver ni ju uppsöka veterinär, men att det skulle ha något att göra med kastrationen för ett år sedan har jag svårt att tro. Visst kan katten ha fått ett bukbråck, men det kan också vara normal bindväv vid stygnen i bukvägg och ffa underhud.

Hur länge har katten legat bakom elementet och morrat? Uppsök veterinär snarast!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 874
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 942
Senast: cewe
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 497
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp