Arnika gel

Sv: Arnika gel

Min Arnika-gel är i konsistensen som typ Zon eller Ibumetin-kräm (sån där gel mot muskelvärk).

Sv: Arnika gel

Hon skulle linnimenteras efter ridning... så alltså ca 24 timmar innan sadling.. jo, har med hört någonstans att det ska ge brännskador, men eftersom massören sa att jag skulle göra så följde jag det.. nu har jag dock slutat som sagt..

Jag ska kolla nästa gång jag är inne i en hästsportbutik och se om min gel som jag hade var ovanligt hård..

Liknande trådar

Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 487
Senast: Bapelsin
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 697
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar