Åringar-lösdrift?

Sv: Åringar-lösdrift?

Okej, tycker jag har sett flera Bonzo, fast deni värmano heter BARA Bonzo.
Han ska ju givetvis få gå på bete som vanligt å så i sommar och ser han fin ut så visar jag honom...men jag har svårt att tro att han blir så bastant som är önskat när han hålls igång...såvida han inte blir en bodybildare vill säga :D

Sv: Åringar-lösdrift?

Jodå, allt är bara bra med Fire, han ska iväg på första utställningen nu i februari. Ska bli så spännande! :bump:
Planerna är att han ska visas på hingst premieringen till hösten, men det beror på om han håller måttet för det. Det får vi se. Dessutom behöver han äta upp sig en massa, han saknar väldigt mycket "massa" nu, och är lite som du beskriver Baron, ganska smäcker. Men det jobbar vi på att ändra på!

Om du är intresserad av att ha häst här på lösdrift, så hör som sagt bara av dig, så kan vi diskutera det. Plats har jag i alla fall. Kontakt info finns på min hemsida, som du kanske vet. ;)

Ha det bra! Och förresten, det är Fire som syns på min lilla användarbild här bredvid. Gullig va!? :love:

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt en häst som nu gått på lösdrift i några år. En 8-åring som senast stod på box vid typ 4-5 års åldern. Ägaren säger...
Svar
19
· Visningar
2 239
Senast: Tilde789
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 575
Senast: Stereo
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 895
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar