Jag tycker det är rätt underhållande att se på men jag skulle aldrig kunna leva med en människa som var så. Det skulle dränera mig på energi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ja det kan vara att femman ställer högre krav.Router??? Jag är datortekniksanalfabet.
Det funkar med andra play typ SVTplay. Inser att jag uttryckte mig lite luddigt. Det är just detta program som dummar sig. Brukar inte titta på TV5 så jag vet inte om det gäller hela TV5 (men misstänker det). Arga snickaren är i alla fall helt hopplöst. Har nog sett sammanlagt 5 minuter.
Jag kan nästan svära på att han inte är så irl. Träffade på honom snabbt vid ett tillfälle och han verkade väldigt jordnära vid det mötet.Jag tycker det är rätt underhållande att se på men jag skulle aldrig kunna leva med en människa som var så. Det skulle dränera mig på energi.
Jag tror också att det är en TV-personlighet vi får se. Jag tror inte att nån orkar vara sån på riktigt.Jag kan nästan svära på att han inte är så irl. Träffade på honom snabbt vid ett tillfälle och han verkade väldigt jordnära vid det mötet.
Är väl mer intressant att se kändisarnas misslyckande även om de inte är på långa vägar lika illa som de Svenssons man sett innan.
Undra om det kommer en "Lyxfällan VIP" ?
Länk!Har du sett lyxfällanklippet där de låtsas ha Sveriges ekonomi i lyxfällan? Där de ställer till svars en man med Sverige-tröja på sig som får representera Sveriges ekonomi? Det är ju en lite lyxfällan VIP
Länk!
Har du sett lyxfällanklippet där de låtsas ha Sveriges ekonomi i lyxfällan? Där de ställer till svars en man med Sverige-tröja på sig som får representera Sveriges ekonomi? Det är ju en lite lyxfällan VIP
Nääää...den vill jag se!
Jag föredrar historieätarnas Lyxfällan