Arga snickaren VIP

Jag tycker det är rätt underhållande att se på men jag skulle aldrig kunna leva med en människa som var så. Det skulle dränera mig på energi.

Router??? :confused: Jag är datortekniksanalfabet.

Det funkar med andra play typ SVTplay. Inser att jag uttryckte mig lite luddigt. Det är just detta program som dummar sig. Brukar inte titta på TV5 så jag vet inte om det gäller hela TV5 (men misstänker det). Arga snickaren är i alla fall helt hopplöst. Har nog sett sammanlagt 5 minuter.
Ah, ja det kan vara att femman ställer högre krav.

Jag tycker det är rätt underhållande att se på men jag skulle aldrig kunna leva med en människa som var så. Det skulle dränera mig på energi.
Jag kan nästan svära på att han inte är så irl. Träffade på honom snabbt vid ett tillfälle och han verkade väldigt jordnära vid det mötet.

Är väl mer intressant att se kändisarnas misslyckande även om de inte är på långa vägar lika illa som de Svenssons man sett innan.

Undra om det kommer en "Lyxfällan VIP" ? :idea::laugh:

Har du sett lyxfällanklippet där de låtsas ha Sveriges ekonomi i lyxfällan? Där de ställer till svars en man med Sverige-tröja på sig som får representera Sveriges ekonomi? Det är ju en lite lyxfällan VIP:laugh:

Har du sett lyxfällanklippet där de låtsas ha Sveriges ekonomi i lyxfällan? Där de ställer till svars en man med Sverige-tröja på sig som får representera Sveriges ekonomi? Det är ju en lite lyxfällan VIP:laugh:

Nääää...den vill jag se! :)

Jag irriterade mig ett tag på att han skulle gör så mkt sammtidigt.. nästan som att pengarna började tryta i plånboken. Arga snickaren, arga kocken, öppna restaurang med folk från arbetsförmedlingen, husbyggarna osv osv.. Det blev licksom för mycket HAN!

Liknande trådar

Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
512
Gnägg Om inte allt för länge släpps VIP-biljetterna till SIHS och jag är lite sugen.. just nu framgår inte allt för mycket på hemsidan kring...
Svar
0
· Visningar
281
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 122
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V