Arga snickaren VIP

Honom på en fest du, "och vem f*n har placerat bålskålen där, nån kan ju drunkna i den." :rage: "Och vem har byggt den här trappan med dom här värdelösa stegen (ingen trappa utan plattgången utanför huset) nån kan ju skada sig!" :rage: "Och vem har placerat staketet mitt i gången (grinden), du har ju ingen plan, nån kan ju döööö!" "Hick!" :D

(Dagen efter) "och vem förgiftade bålen igår,,,,,,,," :yuck: :wtf: :wtf: :yuck:
Eftersom det inte går att "gilla" mer än en gång får du detta av mig : :up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::D:D:rofl::rofl::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Såg (första?) avsnittet (det med Pernilla Wahlgren) nu och reagerade väl mest på att Arga snickarn skäller för att hon har så många stekpannor, påpekar att det är många fler än hon har plattor på spisen osv. och sedan i sluten när teamet ställer i ordning och piffar till allt så får man se hur de packar upp ännu fler, sprillans nya, stekpannor :banghead::laugh:

@MacGyver Nu måste jag väl erkänna att många föräldrar framför allt glömmer allt för många punkter på säkerheten. Man drar inte elen själv utan kunskapen och kablar med synliga koppartrådar måste ju vara urkopplade, allt annat är ju galet. Men visst är halva nöjet med arga snickaren att han just är så arg och växlar snabbt som attan till krambjörn för att sedan bli arg igen. Jag tycker att han, under teatern, verkar vara en jättehärlig människa.

Klart man gör, det har jag sett live hur många gånger som helst genom åren och för att citera en elektriker, "fffffunkar det,,,,,då är det rätt!" :p

Jag har sett dragningar som funkat men varit under all kritik så jag säger att Nä, det gör man inte! :p min farfar har ju dragit el hemma hos sig som ser OK ut men det finns ju anledning att försäkringsbolag inte gillar det.

Jag är utbildad elektriker och under en av mina praktiker så va vi hemma hos en do-it-yor-selvare.. :nailbiting::nailbiting::arghh::arghh:jjaa..ehhh..nääää!! halva huset hade brunnit ner när han försökte koppla på sin central på grannens osv.. haha så nä bara för det funkar e det inte rätt :meh::meh:

Jag har sett dragningar som funkat men varit under all kritik så jag säger att Nä, det gör man inte! :p min farfar har ju dragit el hemma hos sig som ser OK ut men det finns ju anledning att försäkringsbolag inte gillar det.
Du har inte varit på ett lantbruk som varit i släktens ägo sen generationer tillbaks va? Det HAR blivit betydligt mycket bättre men när jag började serva lantbruken så kunde man hitta det mesta. Saknade lock på elmotorer och handskuttag var inget ovanligt, det värsta jag hittade (och som jag inte fick åtgärda bara för att "det blir för dyyyyyrt) var ett handskuttag avsäkrat till 50 ampere utan lock till en pump mitt på gödselplattan åtkomligt för alla. :banghead:

Jag är utbildad elektriker och under en av mina praktiker så va vi hemma hos en do-it-yor-selvare.. :nailbiting::nailbiting::arghh::arghh:jjaa..ehhh..nääää!! halva huset hade brunnit ner när han försökte koppla på sin central på grannens osv.. haha så nä bara för det funkar e det inte rätt :meh::meh:
Synden straffar sig själv ibland. :p

Visst är det bra att ha ordning etc. Men jag tycker inte det är världens katastrof att hon har en spaljé som ligger ner och itne är uppsatt eler många stekpannor. Visst det ser skräpigt ut men jorden går inte under för just den grejen.

Visst är det bra att ha ordning etc. Men jag tycker inte det är världens katastrof att hon har en spaljé som ligger ner och itne är uppsatt eler många stekpannor. Visst det ser skräpigt ut men jorden går inte under för just den grejen.

Med ett så tjusigt hus som hon hade var han väl tvungen att hitta något att vara arg på!

Du har inte varit på ett lantbruk som varit i släktens ägo sen generationer tillbaks va? Det HAR blivit betydligt mycket bättre men när jag började serva lantbruken så kunde man hitta det mesta. Saknade lock på elmotorer och handskuttag var inget ovanligt, det värsta jag hittade (och som jag inte fick åtgärda bara för att "det blir för dyyyyyrt) var ett handskuttag avsäkrat till 50 ampere utan lock till en pump mitt på gödselplattan åtkomligt för alla. :banghead:
Visst har jag det. Är det mindre farligt för det?

En gång såg jag en kille elda med tändare på en soffa i skolan, den brann inte. Betyder det att den inte brinner upp nästa gång?

Jag gillar normalt inte när folk gapar och skriker, men han är liksom så ofarlig på något sätt, så det gör inte så mycket.

Är det förresten bara jag som bara lyckas se någon enstaka millisekund innan TVPlay lägger av?
Jag kollade för någon timme sedan utan problem.

Nä men om router och liknande är överhettat eller nåt knycker hastighet t.ex. brukar der funka så lär det ju vara nåt sånt enkelt tänker jag.
Router??? :confused: Jag är datortekniksanalfabet.

Det funkar med andra play typ SVTplay. Inser att jag uttryckte mig lite luddigt. Det är just detta program som dummar sig. Brukar inte titta på TV5 så jag vet inte om det gäller hela TV5 (men misstänker det). Arga snickaren är i alla fall helt hopplöst. Har nog sett sammanlagt 5 minuter.

Liknande trådar

Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
512
Gnägg Om inte allt för länge släpps VIP-biljetterna till SIHS och jag är lite sugen.. just nu framgår inte allt för mycket på hemsidan kring...
Svar
0
· Visningar
281
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 122
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V