Arga snickaren VIP

Fast tv-bolaget vill ju ha höga tittarsiffror och det ger väl kändisarna. Vem som behöver hjälpen struntar nog tv-bolagen i.....;)

Tyckte det var vettigare när han hjälpte ungdomar och annat folk på glid att bygga sin egen bostad. Kändisarna kan väl bara ringa någon kändisinredare och betala själva?!
Men egentligen har jag jäkligt svår för karlns präktighet och besserwisserattityd över lag. Tycker han kan hålla sig till att snickra. Ser bara programmet om tvn råkar vara på.

Haha.. Jag skulle bli helt slut av honom. Han är säkert trevlig men skulle ta all min energi.
Honom på en fest du, "och vem f*n har placerat bålskålen där, nån kan ju drunkna i den." :rage: "Och vem har byggt den här trappan med dom här värdelösa stegen (ingen trappa utan plattgången utanför huset) nån kan ju skada sig!" :rage: "Och vem har placerat staketet mitt i gången (grinden), du har ju ingen plan, nån kan ju döööö!" "Hick!" :D

(Dagen efter) "och vem förgiftade bålen igår,,,,,,,," :yuck: :wtf: :wtf: :yuck:

Liknande trådar

Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
512
Gnägg Om inte allt för länge släpps VIP-biljetterna till SIHS och jag är lite sugen.. just nu framgår inte allt för mycket på hemsidan kring...
Svar
0
· Visningar
281
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 122
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V