Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt vad jag sa till sambon.. Finns väl hur många som hellst i sverige som behöver hjälpen mkt mer än "kändis-sverige!Kan väl tycka att det finns folk som behöver hjälpen bättre men men.........
Exakt vad jag sa till sambon.. Finns väl hur många som hellst i sverige som behöver hjälpen mkt mer än "kändis-sverige!
Kan väl tycka att det finns folk som behöver hjälpen bättre men men.........
Exakt vad jag sa till sambon.. Finns väl hur många som hellst i sverige som behöver hjälpen mkt mer än "kändis-sverige!
Men du har ju ingen plan, det ser ju ut som en jävla Mamma-Mukoja måste kramas tänk på barnen, dom kan ju döööö!Tittar inte alls, gillar varken arge snickaren .
Fattar inte ens vad du svamlar om och bryr mig inte heller, finns inga BARN här heller, tack och lov.Men du har ju ingen plan, det ser ju ut som en jävla Mamma-Mukoja måste kramas tänk på barnen, dom kan ju döööö!
Eftersom jag inte ser skiten så är det ingen vits att citera.Citerade bara arga snickaren och försökte skämta men tydligen gick det inte hem.
Fast tv-bolaget vill ju ha höga tittarsiffror och det ger väl kändisarna. Vem som behöver hjälpen struntar nog tv-bolagen i.....
Men du har ju ingen plan, det ser ju ut som en jävla Mamma-Mukoja måste kramas tänk på barnen, dom kan ju döööö!
Honom på en fest du, "och vem f*n har placerat bålskålen där, nån kan ju drunkna i den." "Och vem har byggt den här trappan med dom här värdelösa stegen (ingen trappa utan plattgången utanför huset) nån kan ju skada sig!" "Och vem har placerat staketet mitt i gången (grinden), du har ju ingen plan, nån kan ju döööö!" "Hick!"Haha.. Jag skulle bli helt slut av honom. Han är säkert trevlig men skulle ta all min energi.