*ARG* tråden!

Sv: *ARG* tråden!

Tydligen kan man ringa till arrangörerna i Danmark och säga att man tycker det är dyrt och då slipper man betala eft.anm :laugh:

Men, åh, jobbigt - det är 2-dagars :(
Nä då blir det nog lite väl kostsamt även om jag säkert skulle kunna pruta lite på e-anmavg :p

Men tack ändå

Skulle du också till Trollhättan?
Jag har som vanligt inte bästa kollen och var helt ovetande om att det var få anmälningar. Annars hade Hunters elaka tvilling ringt till arrangören och begärt ändring till 1-dagars :devil:

Jag hoppas t ex Mantorp ändrar sin tävling i höst o kör 1-dagars..:angel:

Det har de nog "aldrig" haft, med alla deras klasser är det knappast hållbart. Och sen går ju terrängen på annat ställe. Så låt Mantorp vara kvar som det är, vi norrlänningar kommer ändå.. ;) Det är ni där nere som är så bortskämda med tävlingar. :angel:

Tyvärr skulle kostnaderna att köra Mantorp på en dag bli mycket högre, vilket vi helst inte vill ta ut av ryttarna.
Sen kan jag redan nu säga att vi kommer att gå med i gänget arrangörer som stryker klasser. :eek:
Jag hinner bara inte bygga en bra CNC** till i höst. :(

Tyvärr skulle kostnaderna att köra Mantorp på en dag bli mycket högre, vilket vi helst inte vill ta ut av ryttarna.
Sen kan jag redan nu säga att vi kommer att gå med i gänget arrangörer som stryker klasser. :eek:
Jag hinner bara inte bygga en bra CNC** till i höst. :(

Jag är nog korkad men hur i hela friden kan det bli dyrare att köra på 1 dag? Personalen måste ni ju ha iaf...Och då skulle ju alla andra ställen som kör 1-dagars vara mycket dyrare än er fälttävlan men så är det ju inte....:idea:

Det har de nog "aldrig" haft, med alla deras klasser är det knappast hållbart. Och sen går ju terrängen på annat ställe. Så låt Mantorp vara kvar som det är, vi norrlänningar kommer ändå.. ;) Det är ni där nere som är så bortskämda med tävlingar. :angel:

Finns fler ställen som genom åren haft sin terräng på annat ställe än dressyr o hopp. Var inga problem att skeppa sig bort till terrängen.

T ex Trossnäs, Hermanstorp gamla bana.

Vi är inte alls bortskämda här, endast på senare år som det funnits mer än 1 ställe här att tävla på. När jag började fanns bara Vårgårda sen fick man snällt åka till Skåne...

*kl*

Någon som vet om det blir tävling i Vinslöv i aug? Proppen finns inte på förbundets hemsida och jag hittat ingen info om tävlingen på Vinslövs hemsida?

Har semester (äntligen) i augusti så jag ska försöka komma ut på tävling med alla 3 hästarna (sålde en igår :bump: till :love: människor) under ledigheten

Jag VET inte om det blir något i Vinslöv men har svårt att tro det blir av. En ponnycup går där som "pay&cross" (läs mer på Velanders hemsida) men du har nog svårt att smita med i den gruppen. :idea:
Vi räknar inte med den...:crazy:

Jag VET inte om det blir något i Vinslöv men har svårt att tro det blir av. En ponnycup går där som "pay&cross" (läs mer på Velanders hemsida) men du har nog svårt att smita med i den gruppen. :idea:
Vi räknar inte med den...:crazy:

Ha ha nä nu när jag i år lyckats avancera till YR så vill jag inte gå ner till ponny ;)

Får rikta in mig på Mantorp då i stället, lite längre att åka men men

Jag är ute efter 90 klass till "småttingarna"
Men tack ändå :D

Förstår din ilska men tyvärr går det int. Men jag ser i proppen att dom iaf lagt till en CNCP**.
Detta år med så mycket strukna tävlingar o klasser får man väl vara glad åt det lilla.

Förstår din ilska men tyvärr går det int. Men jag ser i proppen att dom iaf lagt till en CNCP**.
Detta år med så mycket strukna tävlingar o klasser får man väl vara glad åt det lilla.

Jag är inte arg :laugh: men lite besviken. Hade sett framemot en ny 2*.
Fast jag uppskattar ärlighet och tydlighet. :laugh:

Ja, då kanske vi kan ställa in vår CNCP** helgen före med en gång nu då :angel:

Speciellt som LagSM helgen efter verkar bli i P80 för kat I i alla fall så då blir väl valet enkelt....

Alla som vill rida 90-klass på fina Ekenäs terrängbana är välkomna till oss Åkerbo RKS lör 1 aug! Väl mött!

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 659
Övr. Hund Har sett många gnäll och "skriva av sig" trådar så jag provar väl med det jag också.. Kanske kan hjälpa:p Var på "min" klubb och...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Zantha
·
Hästmänniskan Nu vet jag inte om tråden hamnat helt fel, då den till störst del involverar en skada. Jag är 15 år, och har min första sommarhäst, kan...
2
Svar
26
· Visningar
3 418
Senast: Krillan
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 503
Senast: limona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar