Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas t ex Mantorp ändrar sin tävling i höst o kör 1-dagars..
Tyvärr skulle kostnaderna att köra Mantorp på en dag bli mycket högre, vilket vi helst inte vill ta ut av ryttarna.
Sen kan jag redan nu säga att vi kommer att gå med i gänget arrangörer som stryker klasser.
Jag hinner bara inte bygga en bra CNC** till i höst.
Det har de nog "aldrig" haft, med alla deras klasser är det knappast hållbart. Och sen går ju terrängen på annat ställe. Så låt Mantorp vara kvar som det är, vi norrlänningar kommer ändå.. Det är ni där nere som är så bortskämda med tävlingar.
Jag VET inte om det blir något i Vinslöv men har svårt att tro det blir av. En ponnycup går där som "pay&cross" (läs mer på Velanders hemsida) men du har nog svårt att smita med i den gruppen.
Vi räknar inte med den...
Ha ha nä nu när jag i år lyckats avancera till YR så vill jag inte gå ner till ponny
Får rikta in mig på Mantorp då i stället, lite längre att åka men men
Jag hinner bara inte bygga en bra CNC** till i höst.
Förstår din ilska men tyvärr går det int. Men jag ser i proppen att dom iaf lagt till en CNCP**.
Detta år med så mycket strukna tävlingar o klasser får man väl vara glad åt det lilla.
Förstår din ilska men tyvärr går det int. Men jag ser i proppen att dom iaf lagt till en CNCP**.
Detta år med så mycket strukna tävlingar o klasser får man väl vara glad åt det lilla.