Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vetten var där bägge dagarna. Så det kan säkert bli 180:-/startMen sen kanske vet. var där 2 dagar också?
/Nova vars häst numera är Norrlänning!
En fågel viskade också att man måste ha fått tillstånd för att få köra tävlingen över två dagar
Men jag är den första att skrika om höga avgifter! Blir skogstokig när klubbarna skor sig på än det ena o än det andra som man som ryttare inte kan påverka eftersom det dyker upp i ryttarmeddelandet o inte i proppen...
Det går ju till så att arrangören skickar in propositionen till förbundet. Sedan är det upp till förbundet att godkänna eller inte godkänna proppen.
Så jag tror att din fågel är felunderrättad.
Varför går inte fler tävlingar över en dag, arrangören behöver "bara" få ihop funktionärer för en dag, veterinär behövs bara en dag, ryttare behöver mindre uppstallning etc, borde innebära mindre kostnader för alla.
Förr när många anmälde sig fanns det naturligtvis ett intresse av att kunna ta emot så många startande som möjligt, vilket innebär att man var tvungen att dela det över 2 dagar, men finns det behovet fortfarande ?
Om man bortser från det faktum att någon varit så klantig och slarvat bort min intresseanmälan, det är ju inte mycket att göra åt nu... VARFÖR annonseras inte planerade kurser på hemsidor, både hos arrangörsdistrikt och centralt???